ساندویچ تن ماهی با پنیر چدار، دستور تهیه و پخت ساندویچ تن ماهی با پنیر جدار به روشی خوشمزه در خانه برای 2 تا 4 نفر
دستور پخت ساندویچ تن ماهی با پنیر چدار مرحله به مرحله

ساندویچ تن ماهی از ساندویچ های پرطرفدار و خوشمزه می باشد و امروزه این ساندویچ را با مواد و روش های مختلفی درست می کنند. ساندویچ تن ماهی با پنیر چدا یکی از این انواع می باشد و من در ادامه طرز تهیه آن را به طور کامل برایتان آماده کرده ام.

به هر حال در صورتی که تمایل داشته باشید ساندویچ تن ماهی با پنیر چدار درست کنید، می توانید با استفاده از این آموزش آشپزی بارونک، ساندویچ تن ماهی خوشمزه و بازاری با پنیر چدار درست کنید. در ادامه با دستور پخت ساندویچ تن ماهی با پنیر چدار با بارونک همراه باشید.

ساندویچ تن ماهی با پنیر چدار
سس مایونز یک سوم فنجان
آب لیمو ترش نصف لیمو
فلفل قرمز پرک نصف قاشق سوپ خوری
کنسرو تن ماهی 2 عدد
ساقه کرفس خرد شده 2 عدد
خیار شور یا ترش خرد شده 2 عدد
پیاز قرمز کوچک خرد شده یک چهارم پیاز
جعفری خرد شده 2 قاشق سوپ خوری
نمک و فلفل سیاه به میزان دلخواه
نان تست 8 اسلایس
کره دو قاشق سوپ خوری
گوجه فرنگی اسلایس شده 1 عدد
پنیر چدار 8 اسلایس
مراحل تهیه و پخت ساندویچ تن ماهی با پنیر چدار

1. برای درست کردن این ساندویچ های خوشمزه ابتدا در یک کاسه بزرگ سس مایونز + آب لیمو ترش + فلفل پرک را مخلوط می کنیم. سپس روغن تن ماهی را می گیریم و به مخلوط سس مایونز اضافه می کنیم.

2. حالا با استفاده از یک چنگال تن ماهی را خوب خرد می کنیم. سپس کرفس + خیارشور + پیاز قرمز + جعفری را اضافه می کنیم و مواد را خوب باهم مخلوط می کنیم.

3. در این مرحله یک طرف نان های تست را کره می مالیم و روی طرف دیگر نصف پیمانه از مخلوط تن ماهی + دو یا سه اسلایس گوجه فرنگی و یک اسلایس پنیر می گذاریم و بعد روی مواد، نانی که قبلا کره مالیده ایم را از سمت بدون کره می گذاریم.

4. به همین روش بقیه ساندویچ ها را آماده می کنیم و روی کاغذ آشپزی می گذاریم. حالا فر را با دمای 400 درجه فارنهایت روشن می کنیم تا گرم شود.

5. پس از گرم شدن ساندویچ ها را به مدت 4 تا 5 دقیقه داخل فر قرار می دهیم. حالا ساندویچ ها آماده است و می توانید آن ها را میل کنید. امیدواریم از خوردن این ساندویچ های تن ماهی خوشمزه با پنیر چدار لذت ببرید.

همچنین ببینید : طرز تهیه کوکوی کاهو - ساندویچ تن ماهی ساده