به مجله آموزشی و آشپزی آسمان خوش آمدید

۲۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

طرز تهیه ساندویچ تن ماهی به صورت مرحله به مرحله

ساندویچ تن ماهی، طرز تهیه و پخت ساندویچ تن ماهی خوشمزه و مجلسی در منزل ، sandwich toon mahi
ساندویچ تن ماهی خورده اید؟ البته نه هر ساندویچ معمولی تن ماهی منظور من ساندویچ تن ماهی اصیل و رستورانی می باشد. اگر نخوردید حتما با ما همراه باشید تا آموزش کامل طرز تهیه آن را در بخش انواع ساندویچ مجله آشپزی آسمان به شما یاد بدهیم.آیا تا به حال ساندویچ تن ماهی درست کرده اید؟ درسته که این ساندویچ نسبت به ساندویچ های دیگر نظیر ساندویچ همبرگر یا ساندویچ سوسیس بندری معروف نیست اما واقعا خوشمزه است و پیشنهاد می کنم حتما برای یک بار هم که شده این ساندویچ را درست کنید.

به هر حال در صورتی که تمایل داشته باشید ساندویچ تن ماهی را درست کنید، ما در این آموزش آسان آشپزی بارونک، مواد لازم و طرز تهیه لازم ساندویچ تن ماهی را آماده کرده ایم و شما با این آموزش به تنهایی می توانید ساندویچ تن ماهی خوشمزه و رستورانی درست کنید.

ادامه مطلب...
۲۹ فروردين ۹۹ ، ۱۵:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزاد امیری

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه شیر عسلی در منزل

طرز تهیه شیر عسلی کاراملی و خوشمزه کارخانه ای و بازاری با شیر پاستوریزه و خشک برای کودک و بچه در منزل ، shir asali
من امروز در مجله آشپزی آسمان برای شما طرز تهیه شیر عسلی یک دسر خوشمزه را آماده کرده ام هم بسیار خوشمزه است و هم آن را می توانید در بسیاری از کیک ها، دسر ها و شیرینی ها استفاده کنید.

شیر عسلی چیست؟ خیلی از افراد فکر می کنند که شیر عسلی از ترکیب شیر و عسل درست می شود اما در واقع این طور نیست. در قرن نوزدهم متخصصین تغذیه توصیه جدی بر مصرف شیر داشتند و برای همین تولید شیر رونق گرفت اما آن ها با مشکل کوتاهی عمر و فساد این محصول لبنی مواجه بودند.

برای حل این مشکل دانشمندان مقداری شکر به عنوان نگهدارنده به شیر تبخیر شده اضافه کردند و نام آن شیر تبخیر شده شیرین یا همان شیر عسلی نام گرفت و از آن روز به بعد قابلیت کنسرو کردن پیدا کرد. هم اکنون شیر عسلی پا در دنیای شیرینی پزی گذاشته است و در تهیه بسیاری از کیک ها، شیرینی ها و دسرها کاربرد فراوانی دارد.

به هر حال در صورتی که مایل باشید ما در این آموزش آشپزی بارونک، مواد لازم و طرز تهیه شیر عسلی  را آماده کرده ایم و شما به آسانی می توانید شیر عسلی خوشمزه کاراملی و کارخانه ای به صورت مرحله به مرحله در منزل درست کنید.

ادامه مطلب...
۲۹ فروردين ۹۹ ، ۱۴:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزاد امیری

کامل ترین تعبیر خواب لگد زدن و لگد خوردن از دید معبران

تعبیر خواب لگد زدن به شوهر و لگد خوردن از پدر و مادر + دوست دختر و پسر، tabire khab lagad zadan
خواب دیدم که از همسرم لگد خوردم یا اینکه خواب دیدم دوستم لگد محکمی به کتفم زد و سایر خواب هایی از این قبیل از نمونه خواب های لگد زدن می باشد. برای همین در این پست سایت و مجله آموزشی آسمان می توانید به آسانی تعبیر خواب خود را مشاهده کنید.

تعبیر خواب لگد زردن و خوردن از دوست، همسر، معشوقه، مرده و دیگران و لگد زدن انسان به انسان + لگد زدن گاو، سگ، اسب، خر و شتری که به انسان لگد می زند، کتک زدن حیوانات از نمونه خواب های ما در رابطه با خواب لگد زدن می تواند باشد.

در حالت کلی دیدن لگد زدن در خواب نشانه این است که امور شما، سخت خواهد شد و مشکلاتی برای شما پیش خواهد آمد.

به هر حال ما در ادامه این پست بارونک، کامل ترین تعبیر خواب لگد زدن را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب از جمله محمد بن سیرین، امام صادق، اسماعیل بن اشعث، ابراهیم کرمانی، یوسف نبی و آنلی بیتون آماده کرده ایم و شما در ادامه به راحتی می توانید تعبیر خواب دقیق خود را پیدا کنید. در ادامه با تعبیر دیدن لگد زدن در خواب با وب سایت بارونک همراه باشید.

ادامه مطلب...
۲۸ فروردين ۹۹ ، ۲۱:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزاد امیری

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه توپک سیب زمینی پنیری در خانه

طرز تهیه توپک سیب زمینی پنیری به روشی خوشمزه و سوخاری در منزل، topak-sibzamini-paniri
توپک ها از پیش غذاهای خوشمزه و پرطرفدار قرن امروز می باشد. توپک سیب پنیری هم بسیار خوشمزه است و به شما پیشنهاد می کنم حتما در ادامه با ما با طرز تهیه توپک سیب زمینی پنیری در بخش آموزش های آشپزی وب سایت مجله آموزشی آسمان همراه باشید.

توپک سیب زمینی پنیری از پیش غذاهای خوشمزه و البته سوخاری شیک می باشد و طرز تهیه آسانی دارد. شما می توانید این توپک ها را در کمترین زمان ممکن درست کنید و با این توپک ها سفره پذیرایی خودتان را خیلی خوشگل تزیین کنید و هنری آشپزی خود را به رخ مهمان ها بکشید.

به هر حال اگر تمایل دارید توپک سیب زمینی پنیری را درست کنید، ما در این آموزش آشپزی خانگی بارونک، مواد لازم و طرز تهیه توپک سیب زمینی پنیری را آماده کرده ایم و شما با این دستور آشپزی به راحتی در منزل می توانید توپک های سیب زمینی خوشمزه و مجلسی را به صورت مرحله به مرحله درست کنید.

ادامه مطلب...
۲۸ فروردين ۹۹ ، ۲۱:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزاد امیری

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه کیک گردویی بدون فر در قابلمه

کیک گردویی بدون فر در قابلمه، آموزش کامل طرز تهیه و پخت کیک گردویی بدون فر خوشمزه در منزل ، cake-gerdoo-bedone-fer
مجله تفریحی زیبا : آیا شما هم مثل من فر ندارید؟ آیا می خواهید کیک گردویی درست کنید ولی نمی دانید چکار کنید؟ نگران نباشید ما در این آموزش آشپزی طرز تهیه انواع کیک گردویی را بدون فر در قابلمه به شما یاد خواهیم داد.

کیک گردویی از کیک های خوشمزه و مقوی می باشد و من قبلا در بخش کیک پزی بارونک، آموزش طرز تهیه کیک گردویی در فر را نوشته ام. اما امروز برای اونایی که به هر دلیلی به فر دسترسی ندارند، تصمیم گرفتم طرز تهیه این کیک خوشمزه را در قابلمه برایشان آموزش بدهم.

در صورت تمایل برای دیدن سایر آموزش های کیک پزی ما به بخش موضوعی طرز تهیه کیک های خانگی بروید.

ادامه مطلب...
۲۸ فروردين ۹۹ ، ۲۱:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزاد امیری

آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه سس تارتار در منزل

طرز تهیه سس تارتار به روشی خوشمزه و فرانسوی برای فلافل و میگو سوخاری در خانه، sos tartar
 
آیا تا به امروز طعم و مزه دلپذیر سس تارتار را امتحان کرده اید؟ آیا می دانید برای اولین بار سس تارتار توسط چه کسی درست شد؟ در ادامه با ما باشید تا هم آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سس تارتار را در بخش آموزش آشپزی وب سایت مجله تفریحی زیبا آماده کرده ام که در ادامه می بینید.سس تارتار چیست؟ افرادی که برای اولین بار نام سس تارتار را می شوند با این سوال موجه می شوند و شاید شما هم بخواهید بدانید سس تارتار چیست؟

سس تارتار یک نوع چاشنی فرانسوی خوشمزه و جزو پرکاربرد ترین سس ها می باشد که خود ترکیبی از دو نوع سس مایونز و خردل + مواد دیگر نظیر خیارشور و پیاز و سبزیجات معطر درست می شود.

سس تارتار به خوبی با غذاهای دریایی مثل میگو پفکی، میگو سوخاری و یا غذاهای سرخ شده همانند ناگت مرغ،قارچ سوخاری، فلافل، سیب زمینی سرخ شده و ... جفت می شود و فقط چند دفیقه طول می کشد تا مواد لازم این سس را باهم مخلوط کنید.

به هر حال اگر تمایل داشته باشید سس تارتار را درست کنید،ما در این آموزش ساده آشپزی بارونک، مواد لازم و طرز تهیه سس تارتار را آماده کرده ایم و شما با این دستور آشپزی  به تنهایی در خانه می توانید سس تارتار خوشمزه و خوش طعم به صورت مرحله به مرحله درست کنید.

ادامه مطلب...
۲۸ فروردين ۹۹ ، ۲۱:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزاد امیری

تعبیر دیدن انواع سالاد خوشمزه و مجلسی در خواب چیست؟

تعبیر درست کردن سالاد در خواب چیست؟

تعبیر دیدن و خوردن انواع سالاد فصل، سالاد شیرازی، سالاد کلم، سالاد الویه، سالاد کاهو، سالاد کلم سفید و بنفش، سالاد ماکارونی و سالاد شیرازی برای زن باردار و تازه عروس + درست کردن سالاد با گوجه فرنگی، هویج، ماست و کاهو + تزیین سالاد برای همسر و مهمان ها از نمونه خواب های ما در رابطه با خواب سالاد می تواند باشد.

در حالت کلی دیدن سالاد در خواب نشانه سرزندگی، خیر، نعمت،خوبی، بیماری و ارتباط با افرادی ناپاک است.

به هر حال ما در ادامه این پست بارونک، کامل ترین تعبیر خواب سالاد را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب از جمله امام صادق و حضرت یوسف +  معبرین غربی، منوچهر مطیعی تهرانی و آنلی بیتون آماده کرده ایم و شما در ادامه به راحتی می توانید تعبیر خواب دقیق خود را پیدا کنید.

ادامه مطلب...
۲۶ فروردين ۹۹ ، ۲۳:۱۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزاد امیری

طرز تهیه کیک گردویی به سبک و روش قنادی ها در منزل

دستور پخت کیک وانیلی گردویی برای صبحانه و عصرانه

کیک گردویی از کیک های خوشمزه و معروف و از آن دسته کیک هایی است که به آسانی می توان آن را در منزل درست کرد و به عنوان یک عصرانه مقوی در کنار جایی آن را سرو کرد.

امروزه کیک گردویی را با روش ها و مواد مختلفی درست می کنند برای مثال کیک گردویی کشمشی، کیک گردویی با ماست، کیک گردویی خامه ای و موزی.

به هر حال اگر تمایل داشته باشید کیک وانیلی گردویی درست کنید، با این دستور پخت کیک، به تنهایی در منزل می توانید کیک گردویی خوشمزه و خوش طعم به صورت مرحله به مرحله درست کنید. در ادامه با طرز تهیه کیک گردویی با وب سایت بارونک همراه باشید.

ادامه مطلب...
۲۶ فروردين ۹۹ ، ۲۳:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزاد امیری

آموزش کامل شستن و طرز تهیه پای مرغ

طرز تهیه پای مرغ

دستور تهیه عصاره پای مرغ ساده در منزل

پای مرغ یکی از خوراکی های بسیار مقوی و خوشمزه است که برای طعم دادن به انواع سوپ از آن استفاده می شود. شاید برخی افراد از پای مرغ خوششان نیاید، اما اگر از خواص و فواید آن آگاهی داشته باشند، به هیچ وجه به راحتی از این ماده مقوی نمی گذرند. شما می توانید برای راحتی کار خود، از قبل پای مرغ را بپزید و آماده کرده و در فریزر نگدارید و موقع درست کردن سوپ یا هر غذایی که دوست داشتید، از آن استفاده کنید.

به هر حال اگر با طرز تهیه آب پای مرغ آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی بارونک، مواد لازم و دستور تهیه آب پای مرغ را برای شما آماده کردده ایم تا شما بتوانید به راحتی در منزل آب پای مرغ را به صورت مرحله به مرحله درست کنید.

ادامه مطلب...
۲۶ فروردين ۹۹ ، ۲۳:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزاد امیری

طرز تهیه سوپ گوجه فرنگی به روشی خوشمزه در خانه

طرز تهیه سوپ گوجه فرنگی

دستور پخت سوپ گوجه فرنگی به سبک توسکانی در منزل

سوپ گوجه فرنگی و ریحان یکی دیگر از انواع سوپ است که بسیار خوشمزه است و به راحتی و در کمترین زمان پخته می شود. این سوپ همانطور که از اسمش پیداست با گوجه فرنگی و ریحان درست می شود، اما برخی آن را با گوجه و برنج، گوجه و هویج یا گوجه و جو هم درست می کنند. از معروف ترین سوپ گوجه ها، سوپ گوجه فرنگی ترکیه ای است که طرفدار زیادی هم دارد.

به هر حال اگر با طرز تهیه سوپ گوجه فرنگی و ریحان آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی بارونک، مواد لازم و دستور تهیه آن را آماده کرده ایم تا شما بتوانید با این آموزش ساده آشپزی، به راحتی در منزل این سوپ گوجه و ریحان خوشمزه را به صورت مرحله به مرحله درست کنید.

ادامه مطلب...
۲۶ فروردين ۹۹ ، ۲۳:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزاد امیری