به مجله آموزشی و آشپزی آسمان خوش آمدید

۳۱ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

بیوگرافی رامبد جوان

عکس رامبد جوان

رامبد جوان متولد یکم دی 1350 در محله شهر آرا تهران است و پس از گرفتن دیپلم تحصیلات خود را ادامه نداده است. خانواده رامبد جوان اصالتاً اهل تبریز و آذری زبان هستند. رامبد یک خواهر بنام پوپک دارد که از او 8 سال بزرگ تر است.

جالب است بدانید که اسم رامبد را خواهرش برای او انتخاب کرده است و رامبد به معنای فرشته صلح و آرامش است. رامبد جوان بازیگری را از تئاتر شروع کرد و با بازی در سریال خانه سبز در کنار بازیگرانی همچون خسرو شکیبایی و مهرانه مهین ترابی به شهرت رسید.

از نکات جالب دیگر در بیوگرافی رامبد جوان ازدواج هایش است که حاشیه های زیادی برای او داشته است. او تا به حال سه بار ازدواج کرده است و اسم همسرانش به ترتیب ماندا روحی ، سحر دولتشاهی و نگار جواهریان می باشد و هر سه آن ها هنرمند هستند.

یکی از نکات جالب کودکی رامبد جوان این است که پدر و مادرش سر کار می رفتند و او را ننه مریم بزرگ کرده است به گفته رامبد ننه مریم خانم مسنی بود که از صبح تا شب مرا می زد و من بالا و پایین می پریدم و همدیگر را خیلی دوست داشتیم.

رامبد جوان و ماندا روحی ، عکس همسر اول رامبد جوان

رامبد جوان در کنار همسر اولش ماندانا روحی

رامبد جوان و سحر دولتشاهی ، عکس رامبد جوان در کنار سحر دولتشاهی

رامبد جوان در کنار همسر دوم اش سحر دولتشاهی

ازدواج با سحر دولتشاهی و علت طلاق

رامبد جوان بعد از جدایی از همسر اول خود ماندانا روحی در بیست و هفتم اسفند 1387 با سحر دولتشاهی ازدواج می کند. در آن زمان رامبد جوان در گروه تئاتر آتیلا پسیانی فعالیت می کرد و در صحنه تئاتر به واسطه دوستان مشترک خود و سحر دولتشاهی با وی آشنا می شود و بعد از دادن پیشنهاد ازدواج به سحر دولتشاهی سراغ پدرش می رود و با او صحبت می کند و بعد هم مراسم خواستگاری انجام می شود.

رامبد جوان و سحر دولتشاهی پس از شش سال زندگی مشترک در سال 1393 در سکوت خبری از هم جدا می شوند و تا مدت ها این خبر تأیید نشده بود و شایعات زیادی در این مورد در فضای مجازی پخش می شد.

تا اینکه سحر دولتشاهی در مصاحبه اش در سال 94 این خبر را تایید کرد و گفت سال 93 برایش سال شلوغ و پرکاری بود اما این سال در تنهایی لذت پخش سپری شد و من نه فقط به عنوان یک بازیگر بلکه در خیلی جهات دیگر هم رشد داشتم و یک رهایی جابی برایم در این سال اتفاق افتاد. البته تا به امروز دلیل جدایی رامبد جوان و سحر دولتشاهی مشخص نشده است.

عکس نگار جواهریان همسر رامبد جوان ، رامبد جوان و همسرش رامبد جوان

رامبد جوان در کنار همسر سوم اش نگار جواهریان

ازدواج با نگار جواهریان

رامبد جوان بعد از دو ازدواج ناموفق و پس از جدایی از سحر دولتشاهی سرگرم برنامه خندوانه شد و دقیقا 2 سال پس از این موضوع عکس هایی از رابطه صمیمی رامبد جوان و نگار جواهریان موجب شد شایعاتی در مورد اینکه این دو باهم ازدواج کردند بر سر زبان ها بیفتد.

نخستین بار در تیر ماه 1394 یک سایت سینمایی خبر ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان را تأیید کرد و نوشت این بازیگر در نمایش دیوار چهارم باهم آشنا شده اند و تصمیم به ازدواج گرفتند. این خبر در برنامه سه ستاره عید نوروز سال 95 توسط رامبد جوان تأیید شد و رامبد جوان از نگار جواهریان به عنوان یکی از اعضای خانواده اش نام برد.

رامبد جوان و نگار جواهریان ، عکس همسر جدید رامبد جوان

رامبد جواهریان و نگار جواهریان

تعطیلی خندوانه بخاطر بچه دار شدن

رامبد جوان در برنامه سه ستاره گفت : خندوانه در تابستان 97 تمام می شود و من و تمام عوامل این برنامه خسته هستیم و نیاز به استراحت جدی و طولانی داریم و من می خواهم برای یک سال آینده برنامه ریزی کنم و در کنار خانواده ام باشم.

او در ادامه گفت : حرفه ما همه وقت مان را می گیرد و اولویت من خانواده ام است و تصمیم دارم خانواده اش را گسترش هم. هرکسی در زندگی اش اولویت دارد و من هم دوست دارم از این به بعد زمان بیشتری را برای همسر و فرزندم بگذارم. در مورد بچه دار شدن هم بگویم که فعلا فقط یک تصمیم است.

ترانه علیدوستی
ترانه علیدوستی
ترانه علیدوستی چند سال پیش با شخصی بنام علی منصور ازدواج کرده است و یک دختر ...
امین حیایی
امین حیایی
امین حیایی متولد نوزدهم خرداد 1349 در قیطریه تهران است و دیپلم کامپیوتر دارد. او فرزند ...
۳۰ مهر ۹۷ ، ۱۸:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزاد امیری

طرز تهیه سوسیس بندری

سوسیس بندری یکی از خوشمزه ترین و پرطرفدارترین ساندویچ ها می باشد و طعم تندی دارد. از مهم ترین مواد تشکیل دهنده سوسیس بندری سوسیس و رب گوجه فرنگی می باشد و این غذا با نان ساندویچی سرو می شود. در این آموزش آشپزی بارونک ، با مواد لازم ذکر شده می توانید سوسیس بندری خوشمزه و تند برای 4 نفر درست کنید.

نکته : در مورد فلفل دلمه ای اصلا نگران نباشید طعم فلفل دلمه ای حس نمیشه و فقط به عنوان طعم دهنده استفاده می کنیم و به دلیل اینکه ریز خرد می کنیم در حین سرخ کردن محو می شود. در صورت تمایل می توانید از فلفل دلمه ای استفاده نکنید.

مواد لازم سوسیس بندری
سوسیس 6 عدد
رب گوجه فرنگی 2 قاشق غذاخوری
فلفل دلمه ای نصف 1 عدد
پیاز 2 عدد
فلفل سیاه به میزان لازم
زردچوبه به میزان لازم
نمک به میزان لازم

مراحل تهیه سوسیس بندری

پیازها را به صورت خلالی یا نگینی خرد می کنیم و در یک تابه با مقداری کمی روغن تفت می دهیم دقت داشته باشید نیاز نداریم که پیازها سرخ شوند و فقط باید نرم شوند. بعد از نرم شدن پیازها ، فلفل دلمه ای را که از قبل به صورت نگینی خرد کرده ایم به تابه اضافه می کنیم و پیاز و فلفل دلمه ای را حدود 3 دقیقه تفت می دهیم.

زردچوبه ، فلفل سیاه و نمک را به مواد داخل تابه اضافه می کنیم و دوباره تفت می دهیم مراقب باشید که ادویه ها نسوزند. سپس رب گوجه فرنگی را به مواد تابه اضافه می کنیم و مرتب هم می زنیم تا زمانی که روغن نارنجی رنگ شود حالا سس ما آماده است و آن را کنار می گذاریم.

در این مرحله سوسیس را به صورت حلقه ای برش می دهیم و در یک تابه همراه کمی روغن سرخ می کنیم وقتی سوسیس سرخ شد آن را به تابه سس اضافه می کنیم و تابه را روی حرارت کم می گذاریم و مواد را به خوبی باهم ترکیب می کنیم.

در این مرحله برای اینکه سسمون باز بشه می توانید نصف لیوان آب اضافه کنید و بعد دوباره مواد را به خوبی باهم تفت دهید. پس از اینکه سوسیس بندری آماده سرو شد می توانید آن را به همراه گوجه فرنگی ، خیارشور و سس تند سرو کنید.

۲۹ مهر ۹۷ ، ۱۷:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزاد امیری

طرز تهیه آش دوغ

آش دوغ یکی از آش های قدیمی و سنتی کشورمون همانند آش رشته است و طعم آن واقعا لذیذ و خوشمزه است. آش دوغ معمولا با دوغ ترش و محلی درست می شود اما با این حال در شهرهای اردبیل ، ارومیه ، شیراز ، تبریز ، مازندان و ... با دستور پخت مختلفی طبخ می شود. دستور پختی که ما در این پست برای شما آماده کرده ایم از مرسوم ترین و خوشمزه روش پخت آش دوغ در ایران می باشد. در ادامه این پست آموزش آشپزی بارونک با طرز تهیه آش دوغ برای 8 نفر همراه ما باشید.

مواد لازم آش دوغ
دوغ 2 لیتر
سبزی آش 700 گرم
نخود 250 گرم
بوته سیر 1 عدد
فلفل سیاه به میزان لازم
نمک به میزان لازم

مراحل تهیه آش دوغ

ابتدا باید نخود را از شب قبل خیس کنید و چند باری آب آن را عوض کنید تا هم نفخ نخود از بین برود و هم موقع پخت راحت تر پخته شود. برنج را هم در یک ظرف مناسب به همراه مقداری آب و نمک خیس کنید تا برای پخت آماده شود.

در مرحله اول نخود ها را پس از آبکشی در یک قابلمه به همراه 6 لیوان آب روی حرارت بگذارید تا بپزند پس از اینکه نخود ها کمی نرم شدند برنج را پس از آبکشی اضافه کنید و دوباره صبر کنید تا برنج هم بپزد.

پس از اینکه برنج ها مغز پخت شدند سبزی آش را که از قبل خرد کرده اید اضافه کنید و درب قابلمه را نیمه باز بگذارید چونکه اگر درب قابلمه را بگذارید سبزی آش رنگش تیره خواهد شد. پس از اینکه سبزی آش هم پخت دوغ را به مواد داخل قابلمه اضافه می کنیم. (سبزی آش دوغ شامل تره ، جعفری و شوید به نسبت یکسان است)

دقت داشته باشید در این مرحله باید به صورت مرتب آش را هم بزنید تا به اصلاح دوغ نپرد. بعد از 15 دقیقه نمک و فلفل سیاه را اضافه می کنیم و بعد از چند بار هم زدن آش دوغ را از روی حرارت برمیداریم و بعد از کمی خنک شدن آن را سرو می کنیم.

دقت داشته باشید اگر می خواهید آش دوغ شما مزه آش دوغ سرعین را بدهد یک بوته سیر را له کنید و تو نصف لیوان آب همراه کمی نمک بریزید و موقع سرو کردن آش ، آن را داخل آش دوغ بریزید.

نکات پخت آش دوغ

غلیظ تر شدن آش

اگر می خواهید آش دوغ شما یکمی بیشتر غلیظ تر شود می توانید آرد برنج را داخل یک لیوان آب سرد بریزید و پس از مخلوط کردن به مواد آش اضافه کنید تا بجوشد و آش شما غلیظ تر شود.

اضافه کردن تخم مرغ

در بعضی از دستور پخت های آش دوغ زرده تخم مرغ را با آرد مخلوط می کنند و به دوغ اضافه می کنند ولی ما در این دستور نه از آرد استفاده کردیم و نه از تخم مرغ چون در این صورت هم ماندگاری آش دوغ بیشتر است و هم برای اونایی که از تخم مرغ خوششون نمیاد بهتر است.

دوغ آش

بهتر است برای آش دوغ از دوغ محلی استفاده کنید اما اگر به دوغ محلی دسترسی ندارید می توانید مقداری ماست را با دو برابر آب هم بزنید و به آش دوغ اضافه کنید.

مطالب مشابه پیشنهادی :
آش رشته
آش رشته
آش رشته از خوشمزه ترین و معروف ترین آش های ایرانی است. بی شک شما هم آش ..
۲۸ مهر ۹۷ ، ۲۰:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزاد امیری

بیوگرافی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی متولد شانزدهم مهر 1358 در تهران است و فارغ التحصیل ادبیات نمایشی از موسسه آموزش عالی سوره و مترجمی زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد اسلامی است. دوست دارد در اوقات فراغتش فیلم ببیند یا اینکه موسیقی گوش دهد چون عاشق موسیقی است.

خانواده سحر دولتشاهی 5 نفره می باشد و یک برادر بنام روزبه دولتشاهی و یک خواهر بنام نسیم دولتشاهی دارد. مادرش نائب رئیس فدراسیون شنا بوده و پدرش مهندس دولتشاهی در تورهای دوچرخرخه سواری بین المللی مشغول به فعالیت است.

سحر دولتشاهی فعالیت بازیگری اش را زمانی که دانشجو بود با تئاترهای دانشجویی شروع کرد و سپس تئاتر را به صورت حرفه ای دنبال کرد و از آنجا به فیلم فرزند صبح دعوت شد و بازی در تلویزیون را با سریال هدهد شروع کرد و با بازی در سریال مسافران به کارگردانی همسر سابقش اش رامبد جوان به شهرت رسید.

سحر دولتشاهی و پدرش ، عکس پدر سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی در کنار پدرش

سحر دولتشاهی و مادرش ، عکس مادر سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی در کنار مادرش

آشنایی و ازدواج با رامبد جوان

سحر دولتشاهی و رامبد جوان در تئاتر باهم آشنا شدند و بیست و هفتم اسفند ماه 1387 ازدواج کردند. خانم دولت شاهی می گوید : من و رامبد دوستان مشترک زیادی داشتیم و دورادور همدیگر را می شناختیم تا اینکه کم کم حواسمان به همدیگر بیشتر جلب شد و بالاخره به ازدواج کشید. در آن زمان رامبد بعد از اینکه به من پیشنهاد ازدواج داد آمد با پدرم صحبت کرد و بعد هم مراسم خواستگاری انجام شد.

ازدواج سحر دولتشاهی با همایون شجریان واقعیت دارد؟

اخیراً شایعاتی در فضایی مجازی در مورد اینکه سحر دولتشاهی بعد از جدایی از رامبد جوان با همایون شجریان ازدواج کرده پخش شده است. اما این شایعات از کجا نشأت گرفته است؟ در مراسم تئاتر سی به دلیل رفت و آمد های بسیاری در مفاحل و مجامع عمومی صورت گرفت که این دو هنرمند را در کنار هم نمایش می دهد و همین موضوع موجب شایعاتی در مورد آن ها شد.

اما این شایعات نمی تواند واقعیت داشته باشد چون همایون شجریان متأهل می باشد و خبری از جدایی وی از همسرش منتشر نشده است. و همسر سابق همایون شجریان خواهر همسر استاد شجریان و همسر سابق سحر دولتشاهی یعنی رامبد جوان است.

ساره بیات
ساره بیات
ساره بیات در این مراسم توضیحاتی درباره عکسی که با عنوان بغل کردن...
لیندا کیانی
لیندا کیانی
شایعات ازدواج لیندا کیانی و ایمان حضرتی با انتشار عکسی دو نفره از آن ها ...
۲۸ مهر ۹۷ ، ۱۵:۰۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزاد امیری

طرز تهیه سوپ جو قرمز

سوپ جو قرمز یکی از خوشمزه ترین و معروف ترین سوپ هاست و در اکثر رستوران ها و مجالس خاص به عنوان پیش غذا سرو می شود. در تهیه سوپ جو پرک به دلیل اینکه از آب مرغ استفاده می شود بسیار مقوی بوده و برای بدن و بیماران بسیار مفید است و بخاطر همین خیلی از ما از سوپ جو به عنوان غذای اصلی استفاده می کنیم. در این دستور آشپزی بارونک ، با مواد لازم ذکر شده می توانید سوپ جو خوشمزه و رستورانی برای 4 نفر درست کنید.

مواد لازم سوپ جو قرمز
جو پرک  1 پیمانه
آب مرغ 8 پیمانه
هویج  3 عدد
پیاز  2 عدد
جعفری خشک 2 قاشق غذاخوری
آرد 1 قاشق غذاخوری
آبلیمو 2 قاشق غذاخوری
رب گوجه‌ فرنگی 2 قاشق غذاخوری
زردچوبه به مقدار لازم
فلفل سیاه به مقدار لازم
ادویه کاری به مقدار لازم
نمک به مقدار لازم

مراحل تهیه سوپ جو

برای تهیه سوپ جو قرمز رستورانی ابتدا باید آب مرغ را تهیه کنیم برای این کار استخوان های مرغ را با 1 عدد پیاز ، 1 عدد هویج ، و مقداری زعفران ، سیر ، نمک و زردچوبه در یک قابلمه می ریزیم و بعد از اضافه کردن 5/2 لیتر آب روی حرارت می گذاریم و حرارت زیر قابلمه را زیاد می کنیم تا آب به جوش بیاید.

وقتی استخوان های مرغ پخته و نرم شدند حرارت زیر قابلمه را خاموش می کنیم و آب مرغ را از صافی می گذرانیم وآن را کنار می گذاریم. سپس هویج و پیاز باقی مانده را به صورت نگینی خرد می کنیم و به همراه آب مرغ و جو پرک در یک قابلمه می ریزیم و روی حرارت زیاد می گذاریم تا به جوش بیاید.

پس از اینکه آب به جوش آمد حرارت را کم می کنیم و درب قابلمه را می گذاریم تا مواد داخل قابلمه به خوبی پخته شوند. برای این کار حدود 30 دقیقه زمان لازم است. دقت داشته باشید جو به خودی خود به سوپ شما لعاب می دهد اما اگر می خواهید غلظت سوپ جو شما بیشتر باشد می توانید 1 قاشق غذاخوری آرد را در یک لیوان آب سرد حل کنید و سپس به آرامی به سوپ اضافه کنید.

در این مرحله جعفری خشک را که از قبل به صورت ریز خرد کرده اید به همراه نمک و فلفل سیاه و سایر ادویه ها به سوپ اضافه می کنیم و دوباره حرارت زیر قابلمه را زیاد می کنیم تا سوپ به جوش بیاید و آرد پخته شود. البته در صورت تمایل در این مرحله می توانید مقداری زرشک هم اضافه کنید.

در 5 دقیقه آخر رب گوجه فرنگی را به همراه یکی دو قاشق روغن در یک تابه روی حرارت قرار بدهید و به مدت 30 ثاینه تفت دهید سپس آن را به همراه مقداری آبلیمو و نمک به سوپ جو اضافه کنید و اجازه دهید سوپ با حرارت ملایم جا بیفتد و غلیظ تر شد.

موقع سرو برای تزیین سوپ جو می توانید بعد از کشیدن سوپ در ظرف سوپ خوری آن را با جعفری تازه تزیین کنید.

نکات پخت سوپ جو قرمز

اضافه کردن گوشت مرغ

اگر دوست دارید از گوشت مرغ در سوپ جو قرمز خود استفاده کنید باید مرغ را به صورت آبپز بپزید و به صورت ریش ریش خردش کنید و به هنگام اضافه کردن جعفری به سوپ اضافه کنید و مواد سوپ را هم بزنید تا به خوبی با مواد سوپ مخلوط شود.

مطالب مشابه پیشنهادی :
سوپ مرغ
سوپ مرغ
سوپ مرغ از خوشمزه ترین و پرطرفدارترین سوپ ها است و به دلیل اینکه در این سوپ از مرغ ...
۲۷ مهر ۹۷ ، ۲۲:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزاد امیری

خرید شابلون خط چشم

شابلون خط چشم ساده با طرح متفاوت شیک و زیبا

کشیدن خط چشم زیبا ، صاف و متقارن در آرایش صورت بسیار مهم و حائز اهمیت است در واقع چشم ها یکی از المان های مهم در زیبا دیده شدن صورت هر شخصی می باشد برای همین ما به شما پیشنهاد می کنیم :

اگر می خواهید در کمترین زمان ممکن و بدون رفتن به آرایشگاه خودتان به تنهایی خط چشمی زیبا و قرینه بکشید محصول شابلون خط چشم ما را از دست ندهید. این محصول در دو طرح متفاوت که هر دو طرح جدیدترین در دنیای مد و فشن می باشد برای شما ارسال خواهد شد.

ویژگی های شابلون خط چشم :

  • 2 عدد شابلون با طرح متفاوت مطابق تصویر زیر
  • جنس شابلون ها از پلاستیک مرغوب می باشد
  • بهترین برای قرینه سازی و متعادل سازی چشم ها
  • بدون نیاز به یادگیری طراحی فقط در چند دقیقه

  خرید آنلاین شابلون خط چشم ، قیمت شابلون خط چشم ، شابلون خط چشم پلاستیکی ساده

توضیحاتی در مورد شابلون طراحی خط چشم

همه خانم ها زیبا بودن و زیبا دیده شدن را دوست دارند و عاشق آرایش کردن هستند اما گاهی وقت ها زمان لازم برای آرایش کامل و یا رفتن به آرایشگاه را ندارند اما هیچ کدام این ها دلیل برای نداشتن ظاهری مناسب نیست و باید از روشی استفاده کرد که در مدت زمان کوتاه بتوانید چهره خود را آرایش کنید.

همه ما به خوبی می دانیم چشم ها نقش بسیار مهمی در زیبایی ایفا می کنند و اگر مثل آرایشگران حرفه ای بتوانید چشم های خود را آرایش کنید صورت بسیار زیباتری خواهید داشت. اما یکی از موارد مهم در آرایش چشم ها ، نحوه کشیدن خط چشم زیبا ، صاف و متقارن می باشد که گاهی وقت ها آرایشگران حرفه ای هم نمی توانند از پس این کار بیایند.

برای همین خیلی از آرایشگران حرفه ای از وسیله ای بنام شابلون خط چشم استفاده می کنند تا هم خط چشمی زیبا و متقارن بکشند و هم کلی در وقت و زمان خود صرفه جویی کنند. ما هم به شما پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید مثل آرایشگران حرفه ای صورت خود را آرایش کنید و چشمان زیبایی داشته باشید از شابلون خط چشم استفاده کنید.

خرید شابلون طراحی خط چشم

طریقه استفاده از شابلون طراحی خط چشم

استفاده از شابلون خط چشم بسیار آسان است برای این کار ابتدا باید زیرسازی صورت خود را انجام دهید سپس شابلون را در قسمت مورد نظر قرار داده و مداد یا سایه دلخواه را روی شابلون بزنید و بعد شابلون را برداشته و برای چشم دیگر همین رویه را دنبال کنید.

راهنمای خرید شابلون خط چشم

برای خرید شابلون خط چشم لطفا بر روی خرید محصول کلیک کنید و فرم خرید را با دقت پر کنید سپس سفارش خود را درب منزل تحویل گرفته و وجهشو پرداخت نمایید.

قیمت : 19000 تومان | پرداخت درب منزل

خرید

مطالب مشابه پیشنهادی :
خرید گیره کوچک کننده بینی گوشتی
خرید گیره کوچک کننده بینی گوشتی
با استفاده مداوم از گیره کوچک کننده بینی نوز آپ بینی خود را کوچک ، زیبا و خوش فرم ...
خرید باکس لوازم آرایش شیشه ای
خرید باکس لوازم آرایش شیشه ای
باکس جای لوازم آرایشی شیشه ای رومیزی یکی از جدیدترین و پرفروش ترین محصولات ...
۲۶ مهر ۹۷ ، ۲۰:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزاد امیری

تعبیر خواب موش

دیدن موش سیاه, سفید, قهوه ای و خاکستری بزرگ ، فرار کردن موش در خانه و رختخواب و گرفتن و کشتن موش ، دیدن سوراخ موش و تله موش و فضله موش و خوردن گوشت موش تا خارج شدن موش از بدن می تواند از خواب های متداول ما در رابطه با موش باشد و باید دید شما موش در خواب را با چه شرایط و ویژگی هایی دیدید. توجه کنید طبق گفته اکثر معبرین تعبیر خواب دیدن موش صحرائی و خانگی یکسان می‌باشد. در ادامه این پست بارونک کاملترین تعبیر دیدن موش در خواب را آماده کرده ایم که مشاهده می کنید.


تعبیر دیدن موش در خواب

بیشتر معبرین دیدن موش در خواب را به زنی خیانت کار و دزد تعبیر کرده اند زنی که ظاهر فریبنده و باطنی فریبکار دارد و به هیچ وجه نباید به او اعتماد کرد. همچنین ممکن است ظاهر آن زن خیلی با حجاب باشد ولی در باطن فاسق می باشد.

منوچهر مطیعی تهرانی : اگر شخصی خواب موش ببیند به این معنی است با زنی خیانت کار و فریب کار سر و کار پیدا خواهد کرد و اگر موش در خانه آن شخص باشد زنی با این ویژگی های پلید در خانه اش است و یا اینکه به خانه اش خواهد آمد.

و اگر آن شخص موش را در اتاق خودش ببیند خواب به این معنی است که زنی دزد اهل خانه شماست و نباید به او اعتماد کنید و اگر خواب ببیند که موشی از پاچه شلوارش افتاد و فرار کرد یعنی اینکه آن زن فاسد و دروغگو را از خود دور خواهد کرد.

حضرت یوسف دیدن موش در خواب را بر دو وجه می داند :

  • دیدن موش در خواب نشانه جنگ زن است.
  • دیدن موش در خواب نشانه دزدی است که از خانه او دزدی کرده است.

آنلی بیتون می گوید :

اگه فردی خواب موش ببیند به این معنی است که آن فرد با اختلافات خانوادگی و بی وفایی دوستان خود مواجه خواهد شد و کارهایش وضعیت ناامید کننده و دلسردی خواهد داشت. و اگر آن فرد خواب ببیند که موش ها از او فرار می کنند علامت این است که تلاش های آن فرد بی ثمر خواهد بود.

حال اگر یک دختر خواب موش ببیند خواب او به این معنی است که دشمانی پنهانی دارد که به او نیرنگ خواهند زد و اگر آن دختر داخل لباس خود موش ببیند بیانگر این است که بخاطر انجام دادن کاری رسوا خواهد شد.


تعبیرخواب تله موش

اگر شخصی در خواب تله موش را ببیند باید در زندگی اش با احتیاط باشد و به کسانی که فکر می کنید زیادی می خواهند به شما کمک کنند همیشه خوش بین نباشید. تعبیر دیگر دیدن تله موش این است که تله موش نمادی از نبوغ ، بینش و خلاقیت است و شما برای انجام دادن کاری باید به دنیال روش بهتری باشید.

اگر آن شخص خواب ببیند که تله موش کار می گذارد نشانه این است که مخالفان خود را فریب خواهد داد و از آن ها زرنگ تر خواهد بود.

و اگر خواب ببیند که با تله موش ، موش می گیرد نشانه این است که از او سوء استفاده می شود.


تعبیر خواب موش سفید و رنگی

اگر خواب ببیند که موش های یک رنگ بسیاری در خانه ات جمع شده اند نشانه این است که به تعداد آن ها ، زن ها در خواب تو جمع خواهند شد.

اچ میلر می گوید : اگر شخصی موش سفید در خواب ببیند خواب او نشانه نگرانی در انجام یکی از کارهایش می باشد و اگر خواب ببیند که موش صحرایی گرفته است به این معنی است که با یکی از دوستان خود دچار مشکل خواهد شد.

لوک اویتنهاو دیدن موش سفید در خواب را نشانه ازدواج موفق تعبیر می کند.


تعبیر خواب سوراخ موش

منوچه مطیعی تهرانی : اگر فردی سوراخ موشی در خواب ببیند نشانه این است که مالی از او دزدیده می شود که می داند کاری چه کسی بوده است ولی نمی تواند ثابت کند که او دزدیده است و دزید شما یک زن خائن می باشد.

یونگ می گوید : دیدن سوراخ موش در خواب نشانه جنبه پنهان شما است که مشتاق نیستید آن را تایید کنید و یا با آن روبرو شوید و به خوبی میدانید که دوری کردن و بی اهمیت دونستن این موضوع خوب نیست ولی این کار را می کنید. به هر حال اگر به این موضوع رسیدگی نکنید از کنترلتان خارج خواهد شد.

لوک اویتنهاو : اگر خواب ببیند که در درون یک تله موش هستید خواب شما نشانه دشمن شکست خورده است.


تعبیر خواب گرفتن موش

جابر مغربی : اگر شخصی خواب ببیند که موش گرفته است خواب او نشانه این است که با زنی فاسق و گناه کار ازدواج می کند.


تعبیر خواب موش در رختخواب

جابر مغربی : اگر خواب ببینید که در رختخواب شما موش وجود دارد به این معنی است که شما با زنی فساد خواهی کرد.

و اگر خواب ببینید که رختخواب شما را موش جویده و سوراخ کرده است خواب شما به این معنی است که بین زن شما و شخص نادرستی رابطه به وجود خواهد آمد و زن تو به فساد راضی خواهد شد.


تعبیر خواب کشتن موش

یونگ می گوید : اگر خواب ببینید که موشی را می کشید یا او را به دام می اندازید نشانه این است که دیگران از مسائل کوچک در زندگی شما چیز بزرگی می سازند همان ضرب المثل معروف از کاه کوه می سازند.

آنلی بیتون : اگر شخصی خواب ببیند که موشی کوری را می کشد خواب او نشانه ناراحتی و نگرانی است.

اچ میلر : اگر در خواب موشی را کشتید خواب شما نشانه پیروزی بر دشمنان است.


تعبیر خواب خوردن گوشت موش

جابر مغربی : خوردن گوشت موش در خواب به این معنی است که شما مال و اموال زن بد و فاسدی را مصرف می کنید.


تعبیر خواب خارج شدن موش از بدن

ابراهیم کرمانی : اگر شخصی خواب ببیند که از گلویش موشی بیرون آمد یعنی اینکه صاحب فرزند پسری خواهد شد. و اگر خواب ببیند که از سوراخ بینی یا گوش یا مقعد او موش بیرون آمد یعنی صاحب فرزند دختری که بدکردار است خواهد شد.

محمد بن سیرین : اگر مردی خواب ببیند که از آلت مردانه او موشی بیرون آمد خواب او به این معنی است که صاحب فرزند دختری خواهد شد که بدکردار است.

جابر مغربی : اگر زنی خواب ببیند که از فرج او موش بیرون آمد صاحب فرزند دختری خواهد شد که او هم بدکردار است.


تعبیر خواب پوشیدن لباس موش

ابراهیم کرمانی می گوید : اگر شخصی خواب ببیند که لباسی از پوست موش پوشیده است خواب او به معنی ازدواج با زنی بد و پلید است.


تعبیر خواب فضله موش

دقت کنید در بین حیوانات فقط به مدفوع موش و گنجشک فضله می گویند. اگر خواب ببیند که مشغول پاک کردن برنج هستید و فضله موش در آن دیدید نشانه این است که زنی به ما زیان خواهد رساند.

سایر موارد تعبیر خواب موش

اگر در خواب موشی را دیدید که میدود خواب شما نشانه پس انداز کردن است.

تعبیر دیدن موش و گربه و یا موش و مار در خواب این است که جلوی راه شما سختی و بدبختی وجود دارد.

اگر در خواب موشی را ببیند که از دست گربه فرار می کند و یا به چنگ گربه افتاد خواب شما نشانه غم و غصه است.

تعبیر خواب دیدن شکار و کشتن موش توسط گربه این است که شانس از نظر مادی با شما همراه خواهد بود.

تعبیر دیدن موش در لباس یا سر و صورت این است که همسر و فرزرندان شما کار خوب یا بدی انجام خواهند داد که شما از آن بی اطلاع هستید.

تعبیر خواب حمله به موش و یا موش این است که دعوایی جلوی راه شماست.

مطالب مشابه پیشنهادی :
تعبیر خواب خوردن آرد
تعبیر خواب خوردن آرد
اگر خواب ببینید که دانه های سفید و ریز آرد را می خورید این خواب نشانه پول ...
تعبیر خواب مار
تعبیر خواب مار
دیدن مار در خواب در خواب شامل دیدن نیش زدن مار بزرگ و کوچک یا جنگیدن و کشتن ...
تعبیر خواب آینه
تعبیر خواب آینه
دیدن خواب شکستن آینه بزرگ و کوچک یا هدیه گرفتن آینه و شمعدان عروس از دیگران و ...
تعبیر خواب باران و رعد و برق
تعبیر خواب باران و رعد و برق
اگر شخصی خواب ببیند که همراه ابر ، باران و رعد سختی درگرفته است ...
۲۶ مهر ۹۷ ، ۱۸:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزاد امیری

طرز تهیه خورش مرغ

خورشت مرغ یکی از غذاهای خوشمزه و پرطرفدار مجلسی است که همراه پلو و زرشک پلو سرو می شود. شاید دلیل اینکه خورش مرغ برای اکثر مهمانی ها سرو می شود این است که مراحل پخت خورشت مرغ بسیار ساده بوده و به آسانی می توان آن را در مقدار زیاد برای مهمانی ها آماده کرد همچنین خورش مرغ یک غذای مجلسی بسیار خوشمزه و لذیذ است که با رعایت چند نکته می توان همانند یک آشپز حرفه ای برای مهمان های خود زرشک پلو با مرغ تهیه کنید. در این آموزش آشپزی بارونک ، با مواد لازم ذکر شده می توانید خورشت مرغ خوشمزه و مجلسی برای 4 نفر درست کنید.

مواد لازم خورش مرغ
ران یا سینه مرغ  ۴ قطعه
سیب زمینی  ۲ عدد
پیاز ۲ عدد
هویج ۲ عدد
فلفل دلمه ای  ۱ عدد
رب گوجه فرنگی  ۲ قاشق غذاخوری
گوجه فرنگی 2 عدد
لیمو عمانی 1 عدد
سیر ۱ حبه
روغن مایع به میزان لازم
فلفل سیاه به میزان لازم
زردچوبه به میزان لازم
زعفران به میزان لازم
نمک به میزان لازم

مراحل تهیه خورش مرغ

ابتدا پیاز را به صورت خلالی خرد می کنیم و به همراه 2 قاشق غذاخوری روغن و زردچوبه در یک تابه تفت می دهیم تا رنگ پیاز طلایی شود. برخی افراد در این مرحله سیر هم اضافه می کنند اگر با بوی سیر مشکلی ندارید سیر را هم با رنده به صورت ریز در تابه رنده کنید حالا پیاز و سیر را از تابه خارج کنید و کنار بگذارید.

قطعات مرغ را همراه مقداری روغن مایع در قابلمه ای که برای تهیه خورش در نظر گرفتیم اضافه می کنیم و با حرارت ملایم تفت می دهیم بعد از تفت دادن مقداری نمک ، فلفل و زعفران (یا زردچوبه) بهشون می زنیم و دوباره خوب تفت می دهیم تا رنگ مرغ ها عوض شود. حالا دو عدد گوجه فرنگی پوره شده را اضافه می کنیم و وقتی نیم پز شدند 2 قاشق رب گوجه فرنگی هم اضافه می کنیم و خوب باهاشون تفت می دهیم با این روش خورش مرغ خیلی خوشمزه تر می شود.

در این مرحله 2 لیوان آب جوش به قابلمه خورش اضافه می کنیم و درب قابلمه را می گذاریم تا آب داخل قابلمه به جوش بیاید. پس از به جوش آمدن حدود 30 دقیقه زمان نیاز است تا مرغ با حرارت ملایم به صورت کامل بپزد. در این مدت زمان هویج ها و فلفل دلمه ای را خرد می کنیم و در تابه ای جداگانه تفت می دهیم و پس از تفت دادن به خورش اضافه می کنیم.

پس از اینکه هویج و فلفل دلمه ای را اضافه کردید یک عدد لیمو عمانی را با چنگال سوراخ کنید و داخل یک لیوان آب بیندازید تا کمی تلخی آن گرفته شود بعد از آن لیمو عمانی را به خورش اضافه کنید (بجای لیمو عمانی می توانید یک قاشق چای خوری آبلیمو بریزید.) بعد از اضافه کردن لیمو عمانی 15 دقیقه زمان نیاز است تا مرغ ها همراه هویج و فلفل دلمه ای به خوبی بپزد.

در مرحله آخر سیب زمینی ها را به صورت خلالی خرد می کنیم و در یک تابه سرخ می کنیم و به هنگام کشیدن خورش مرغ مقداری سیب زمینی را کنار ظرف خورشت خوری قرار می دهیم و به همراه برنج ساده یا زرشک پلو سرو می کنیم.

مطالب مشابه پیشنهادی :
خورشت قیمه
خورشت قیمه
خورشت قیمه یکی از خورش های پرطرفدار و خوشمزه ایرانی است که کمتر کسی ...
۲۵ مهر ۹۷ ، ۱۶:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزاد امیری

طرز تهیه سالاد اندونزی

سالاد اندونزی همانند سالاد ماکارونی از خوشمزه ترین و خوش طعم ترین سالاد ها می باشد که ظاهر بسیار زیادی دارد. سالاد اندونزی از سالاد های خارجی در کشورمون است و با روش و موادی تهیه می شود که با ذائقه ما ایرانیان سازگار است و همانند یکی از گزینه های سالاد بار رستورانها و هتل هاست. در این آموزش آشپزی بارونک ، با مواد لازم ذکر شده می توانید سالاد اندونزی خوشمزه و لذیذ برای 5 نفر درست کنید.

مواد لازم سالاد اندونزی
کلم برگ سفید  ۲ پیمانه
کلم برگ قرمز  ۱ پیمانه
کالباس نصف پیمانه
نخود فرنگی  نصف پیمانه
ذرت  نصف پیمانه
هویج ۲ عدد
خیار شور  ۴ عدد
سس مایونز  نصف پیمانه
فلفل سیاه  به میزان لازم
نمک  به میزان لازم

مراحل تهیه سالاد اندونزی

ابتدا کلم برگ های قرمز و سفید را که از قبل شسته و آبکش کرده ایم به صورت رشته های بسیار ظریف و باریک برش می زنیم و داخل ظرفی مناسبی می ریزیم. البته می شود سالاد اندونزی را تنها با کلم سفید هم درست کرد ولی برای زیباتر شدن سالاد از دو رنگ کلم استفاده می کنیم.

در این مرحله اگر نخود فرنگی و ذرت را به صورت خام در منزل خود دارید می توانید آن ها را پس از آبپز کردن به ظرف کلم ها استفاده کنید در غیر اینصورت از کنسرو آماده نخود فرنگی و ذرت استفاده کنید. هویج ها را هم به صورت جداگانه آبپز کنید و بعد از رنده کردن به مواد سالاد اندونزی اضافه کنید.

خیارشو را هم با رنده به صورت متوسط روی مواد دیگر سالاد رنده می کنیم تا داخل سالاد به خوبی دیده شود. بعد کالباس ها را هم به صورت نواری و نازک برش بزنید و به مواد ددیگر سالاد اضافه کنید. البته با توجه به ذائقه خود می توانید کالباس ها را بعد از سرخ کردن به سالاد اضافه کنید.

سپس سس مایونر را به همراه نمک و فلفل و چند قاشق سرکه سفید به سالاد اضافه می کنیم دقت کنید که مقدار سس نباید به اندازی باشه که کف ظرف سالاد جمع شود باید در حدی باشد ک مواد سالاد را کاور کند و سرکه را برای تعادل در مزه ها به سالاد اضافه می کنیم و نباید به حدی باشد که سالاد ترش نشود من دو قاشق غذاخوری ریختم.

در انتها همه مواد سالاد اندونزی را به خوبی باهم مخلوط می کنیم و روی ظرف را با یک محافظ غذا می پوشونیم یا اینکه سلفون می کشیم و برای 2 ساعت در یخچال قرار بدهید تا همه مواد سالاد اندونزی خنک و مزه دار شود و بعد سرو می کنیم.

مطالب مشابه پیشنهادی :
سالاد اسفناج
سالاد اسفناج
سالاد اسفناج یکی از سالاد های خوشمزه می باشد که مواد اصلی آن ، اسفناج ، انار ...
سالاد فصل
سالاد فصل
سالاد فصل یکی از خوشمزه ترین و محبوب ترین سالادهای ایرانی است که اکثر ما در وعده ...
سالاد ماکارونی
سالاد ماکارونی
سالاد ماکارونی یک خوراک پرطرفدار ، لذیذ و دوست داشتنی است که این روزها خیلی ...
۲۴ مهر ۹۷ ، ۱۶:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزاد امیری

بیوگرافی مسعود رایگان

عکس مسعود رایگان

مسعود رایگان متولد یکم بهمن 1333 در خرم آباد است. او فارغ التحصیل کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای دراماتیک است و بازیگری را از کودکی با پرده خوانی در کارهای پدرش آغاز کرده است و بعد در سال 1351 در یکی از فیلم های مرتضی جزایری بازی می کند و بعد از آن در سال های 1359 تا 1361 در چندین برنامه تلویزیونی ایفای نقش کرد و سپس به سوئد رفت.

مسعود رایگان علاوه بر تحصیل در مدرسه فیلم سوئد کار حرفه ای خودش را با مراکز اینترنشنال کالج ، فرهنگ ملل و تئاتر شهر ، تئاتر ملی و ... شروع کرد و برای برنامه دست های روشن برای شبکه دو سوئد کارگردانی کرد و بعد در چندین مجموعه تلویزیونی در سود بازی کرد.

تا اینکه در سال 1381 مسعود رایگان به دعوت وحید موسائیان به ایران بر می گردد و در فیلم خاموش دریا بازی کرد فیلمی که موجب شد نام مسعود رایگان بر سر زبان ها بیفتد اما در واقع فیلمی که موجب شهرت مسعود رایگان شد فیلم خیلی دور خیلی نزدیک بود و جایزه جشن خانه سینما را برای بازی خوب در این فیلم به او تعلق گرفت. علاوه بر این برای بازی در این فیلم او کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

مسعود رایگان و همسرش ، مسعود رایگان و همسرش رویا تیموریان ، همسر اول مسعود رایگان

مسعود رایگان در کنار همسرش رویا تیموریان

ازدواج و همسر

مسعود رایگان در سال 1382 با رویا تیموریان بازیگر ازدواج می کند و آن ها زندگی خوب و آرامی باهم دارند. در واقع مسعود رایگان همسر دوم خانم تیموریان است و خانم تیموریان از ازدواج اولشون دو دختر بنام های دنیا و درنا مدنی دارد.

بیوگرافی رویا تیموریان

رویا تیموریان همسر مسعود رایگان در 27 اسفند 1338 در تهران متولد شده است. او فارغ التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی از دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر است. رویا تیموریان سه خواهر بزرگ از خودش دارد و ازدواج اول او بنا به دلایلی به طلاق منجر شده است و او اکنون از همسر اول خود دو دختر بنام های دنیا و درنا مدنی دارد.

دنیا مدنی دختر رویا تیموریان ازدواج کرده و همسر او علیرضا کمالی می باشد. و درنا مدنی تا کنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

همسر مسعود رایگان ، رویا تموریان و دخترانش ، دختران مسعود رایگان و رویا تیموریان

رویا تیموریان در کنار دخترانش دنیا و درنا مدنی

همسر و دختر مسعود رایگان ، رویا تیموریان و دخترش دنیا مدنی ، دختر مسعود رایگان

رویا تیموریان در کنارش دخترش دنیا مدنی

بازی در سریال دلدادگان

مسعود رایگان در این سریال نقش مالک پدر خانواده ای را بازی می کرد که تا به امروز به خوبی توانسته وظایف پدری خودش را انجام دهد. او در سریال دلدادگان همسر مرضیه (مهرانه مهین ترابی) و پدر امیر (سامان صفاری) ، حدیث (ملیکا شریفی نیا) و حامد است. اما در ادامه اتفاقاتی می افتد که او به خودش شک می کند که آیا او پدر خوبی بوده است؟ چرا با بچه هایش در این سال ها رفیق نشده است؟ افسانه (پانته آ بهرام) دشمن قدیمی مالک می باشد و همه سعی خود را می کند تا فرزندان مالک به کمک دخترش ارغوان (سانیا سالاری) و هافت (شاهرخ استخری) درگیر مشکلاتی کند و به این روش مالک را عذاب دهد.

مطالب مشابه پیشنهادی :
امین حیایی
امین حیایی
امین حیایی در در پاسخ به سوال ازدواج زود به هنگام خود گفت : من از بچگی عاشق ...
۲۴ مهر ۹۷ ، ۱۶:۳۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزاد امیری