لیلا اوتادی متولد چهاردهم مرداد ماه 1362 در شهر تهران است وسه خواهر و یک برادر دارد. خانم اوتادی تا به امروز ازدواج نکرده و مجرد می باشد. وقتی 7 ساله بود پیشنهاد بازی در فیلم سینمایی کیمیا به او داده می شود اما خانواده اش بخاطر اینکه به درسش لطمه وارد نشود با بازیگر شدن دخترشون مخالفت می کنند.

تا اینکه بعد از گرفتن دیپلم خود کار بازیگری را با تئاتر شروع می کند و به واسطه همین تئاتر وارد سینما می شود و نخستین بار با بازی در فیلم چشمان سیاه به کارگردانی ایرج قادری کار بازیگری را شروع می کند و اکنون یکی از بازیگران زن موفق سینما و تلویزیون ایران می باشد.

جالب است بدانید لیلا اوتادی از سن 17 سالگی سرودن شعر را آغاز کرده است و مجموعه شعرهای خود را در زمستان 93 با کتابی بنام "در بهشتی که کلاغی نیست مترسک هم نیست" در قالب دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر کرده است.

لیلا اوتادی عاشق ماشین شاسی بلند است و قبلا یک لندکروز سفید داشت و دوستانش به او می گفتند آمبولانس خریدی لیلا؟ این حرف به من برخورد و برای همین فروختمش و یک ماشین کوچک تر خریدم اما رانندگی با آن اصلا به من لذت نمی داد و دوست نداشتم برای همین فروختمش و دوباره لندکروز خریدم اما این بار رنگ مشکی اش که شبیه آمبولانس نباشد.

عروسی لیلا اوتادی, ازدواج لیلا اوتادی, مدل لباس عروس لیلا اوتادی

ماجرای ازدواج و همسر

لیلا اوتادی با انتشار عکسی از خودش که در حال پرو لباس عروس بود سبب شد شایعاتی در فضای مجازی پخش شود که لیلا اوتادی ازدواج کرده است. با این وجود تا زمانی که خود لیلا اوتادی این خبر را تأیید نکرده نمی شود گفت که ازدواج کرده است. به محض انتشار هر خبری در این مورد در این بخش درج خواهد شد.

عمل های زیبایی لیلا اوتادی واقعیت دارد؟

همیشه شایعاتی در مورد اینکه صورت لیلا اوتادی چهره طبیعی او نیست و عمل های زیبایی زیادی را بر روی صورت خود انجام داده است در فضای مجازی به گوش می رسید تا اینکه لیلا اوتادی در این مورد شفاف سازی کرد او نوشت : در مورد این شایعات و حرف هایی که من جندین بار عمل های زیبایی انجام داده ام منتشر شده است باید بگویم این شایعات واقعیت ندارد و خدا رو شکر تا به امروز من هیچ عمل زیبایی نداشته ام.

عکس های اینستاگرام لیلا اوتادی, عکس های شخصی لیلا اوتادی

مربی بدنساز بودم     

به نظر لیلا اوتادی برای بازی در هر نقشی علاوه بر آمادگی از لحاظ روحی باید از نظر جسمی هم آماده بود و این آمادگی جسمانی فقط با ورزش کردن میسر می شود برای همین همیشه ورزش جزء لاینفک زندگی من بوده است حتی چند سال پیش به مدت دو سال مربی بدنسازی بودم اما به دلیل مشغله های کاری نتوانستم آن را ادامه بدهم. اما خودم به طور مداوم این ورزش را پیگیری می کنم و در کنار این ورزش, تنیس و اسب دوانی را به صورت حرفه ای دنبال می کنم.

تصاویر لیلا اوتادی, عکس های جدید لیلا اوتادی

شوخی جالب مهران مدیری با لیلا اوتادی

لیلا اوتادی جزو افرادی است که به برنامه دورهمی مهران مدیری دعوت شد آقا مدیری در این برنامه از لیلا اوتادی پرسید که آیا حاضرید 30 درصد به هوش شما اضافه بشود ولی برای صورت شما اتفاقی بیفتد؟ لیلا اوتادی در ابتدا گفت : هوش از این بیشتر آقای مهران مدیری؟! مهران مدیری به شوخی ادامه داد و گفت خب حاضرید به فروتنی شما اضافه شود؟ لیلا اوتای پاسخ داد بله حاضرم و بعدش گفت نه شوخی کردم!