به مجله آموزشی و آشپزی آسمان خوش آمدید

۱۲ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

طرز تهیه موهیتو آناناس

طرز تهیه موهیتو آناناس

طرز تهیه موهیتو آناناس و نعنا به روشی خوشمزه و بازاری در خانه برای مهمانی برای 2 تا 4 نفر ، mojito ananas
دستور تهیه موهیتو آناناس و نعنا مرحله به مرحله

موهیتو آناناس و نعنا جزو نوشیدنی های خوشمزه ای است که می توان به راحتی در منزل درست کرد. نوشیدن این موهیتو خنک و لذیذ در روزهای گرم تابستان بسیار لذت بخش است و برای رفع عطش و پذیرایی از مهمان پیشنهاد خوبی است. موهیتو نوعی نوشیدنی است که به راحتی در منزل قابل تهیه است و می توان آن را با انواع میوه ها و در طعم های مختلف درست کرد. برای مثال موهیتو خیار و لیمو، موهیتو توت فرنگی، موهیتو لیمو ...

به هر حال اگر با طرز تهیه موهیتو آناناس و نعنا آشنایی ندارید، ما در این دستور تهیه نوشیدنی بارونک، مواد لازم و دستور تهیه این موهیتو را آماده کرده ایم تا شما بتوانید با این آموزش آشپزی مرحله به مرحله، به راحتی این موهیتوی خوشمزه را در منزل درست کنید.

ادامه مطلب...
۱۱ تیر ۹۹ ، ۱۳:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزاد امیری

طرز تهیه شیرین قاتق

طرز تهیه شیرین قاتق

طرز تهیه شیرین قاتق گیلانی اصل به صورت خوشمزه و محلی در خانه برای 2 تا 4 نفر، shirin ghatogh
دستور پخت خورشت شیرین قاتق گیلانی مرحله به مرحله

شیرین قاتق یا همان شیرین خورشت گیلانی یکی از خورشت های اصیل شمال کشور به خصوص استان گیلان است که به عنوان یک غذای خوشمزه و پرطرفدار محسوب می شود. این خورشت خوشمزه با اسم خورشت آلو قیسی هم شناخته می شود که به صورت خشک و یا آبدار تهیه می شود و طعم بسیار لذیذ و ملسی هم دارد.

در گذشته در مراسمات عروسی و یا مجالس خاص این خورشت خوشمزه غذای مخصوص سفره های شمالی بوده است.

به هر حال اگر با طرز تهیه شیرین قاتق آشنایی ندارید، ما در این آموزش اشپزی بارونک، مواد لازم و دستور تهیه آن را آماده کرده ایم تا شما بتوانید با این آموزش ساده آشپزی، به راحتی در منزل این غذای خوشمزه و مجلسی را به صورت مرحله به مرحله درست کنید.

ادامه مطلب...
۱۱ تیر ۹۹ ، ۱۳:۳۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزاد امیری

طرز تهیه و مواد لازم مربای آلبالو برای مهمانی

طرز تهیه و مواد لازم مربای آلبالو برای مهمانی

طرز تهیه مربای آلبالو خوشمزه و مجلسی در منزل مرحله به مرحله، morabaye albaloo

دستور پخت مربای آلبالو خوشمزه و مجلسی در منزل

مربای آلبالو یکی از مرباهای خوشمزه و پرطرفدار ما ایرانیان است. همانطور که می دانید مرباها جزو خوراکی هایی هستند که اکثرا در وعده صبحانه با کره و خامه سرو می شوند. شما هم اگر می خواهید یک مربای خانگی با دستپخت خودتان درست کنید، می توانید با این آموزش آشپزی به آسانی یک مربای آلبالو خوشمزه و خوش رنگ کارخانه ای را در منزل و در کمترین زمان درست کنید.

به هر حال اگر با طرز تهیه مربای آلبالو آشنایی ندارید، ما در این دستور تهیه مربا در مجله بارونک، مواد لازم و دستور تهیه این مربای خوشمزه را آماده کرده ایم تا شما بتوانید با این آموزش ساده مجله آشپزی بارونک، به راحتی در منزل این مربای آلبالو خوشمزه را به صورت مرحله به مرحله درست کنید.

ادامه مطلب...
۰۹ تیر ۹۹ ، ۲۰:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزاد امیری

طرز تهیه کیک کاستلا به روشی خوشمزه و آسان

طرز تهیه کیک کاستلا به روشی خوشمزه و آسان

طرز تهیه کیک کاستلا خوشمزه و مجلسی در منزل مرحله به مرحله، Castella-cake

دستور پخت کیک کاستلا مرحله به مرحله

کیک کاستلا از کیک های خوشمزه و پرطرفدار یونانی می باشد و همانند کیک های اسفنجی بافتی نرم و پنبه ای دارد. جالب است بدانید برای پخت این کیک نیاز به بیکینگ پودر ندارید.

به هر حال اگر با طرز تهیه کیک کاستلا آشنایی ندارید، ما در این آموزش شیرینی پزی سایت اینترنتی بارونک، طرز تهیه و مواد لازم کیک کاستلا را آماده کرده ایم و شما با استفاده از این آموزش ساده کیک پزی به راحتی می توانید کیک کاستلای خوشمزه و یونانی در منزل درست کنید.

ادامه مطلب...
۰۹ تیر ۹۹ ، ۲۰:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزاد امیری

طرز تهیه موس طالبی به صورت خوشمزه و مرحله به مرحله

طرز تهیه موس طالبی به صورت خوشمزه و مرحله به مرحله

طرز تهیه موس طالبی به صورت حرفه ای و خوشمزه در منزل

دستور تهیه موس طالبی

موس طالبی از دسرهای خوشمزه و مجلسی است و همانند بستنی طالبی و شیر طالبی مخصوص فصل طالبی می باشد و پیشنهاد می کنم تا فصل طالبی تمام نشده حتما این دسر خوشمزه را درست کنید.

به هر حال ما در این آموزش تهیه انواع دسر بارونک ، طرز تهیه موس طالبی را آماده کرده ایم و شما با استفاده از این آموزش آشپزی به آسانی در منزل می توانید موس طالبی خوشمزه و مجلسی درست کنید.

مواد لازم موس طالبی
ژله طالبی 1 بسته
آب جوش  یک و نیم لیوان
پوره طالبی  2 لیوان
پودره ژلاتین  2 قاشق غذاخوری
آب سرد  6 قاشق غذاخوری
خامه  ۱بسته ۲۰۰ گرمی
شکر نصف لیوان

مراحل تهیه موس طالبی

1. برای درست کردن موس طالبی ابتدا یک بسته ژله طالبی را با آب جوش روی بخاری کتری آب قرار می دهیم تا حل شود.(روش بن ماری)

2. در ادامه پودر ژلاتین را در آب سرد حل می کنیم و بعد از 10 دقیقه آن را روی حرارت کتری قرار می دهیم تا ژلاتین به طور کامل در آب حل و شفاف شود.

3. حالا طالبی را خرد می کنیم و داخل مخلوط کن می ریزیم تا پوره شود. سپس ژله را اضافه و دوباره مخلوط می کنیم. در ادامه شکر + پودر ژلاتین + خامه را به مواد داخل مخلوط کن اضافه و آن را روشن می کنیم تا همه مواد باهم مخلوط شوند.

4. حالا قالب را چرب می کنیم و مواد آماده شده را داخل قالب می ریزیم و چند ساعتی در یخچال می گذاریم تا دسر آماده سرو شود.

همچنین ببینید : طرز تهیه دسر پرتقالی و توپک خرما 

۰۹ تیر ۹۹ ، ۱۷:۵۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزاد امیری

آموزش آسان طرز تهیه خورشت قیمه نخود رستورانی

آموزش آسان طرز تهیه خورشت قیمه نخود رستورانی

طرز تهیه خورشت قیمه نخود به روشی خوشمزه و مجلسی در منزل، khoresht-gheymeh-nokhod

دستور پخت خورشت قیمه نخود اصل مرحله به مرحله

قیمه نخود یکی از غذاهای سنتی و محلی استان یزد می باشد که بسیار هم پرطرفدار است. خورشت قیمه نخود را در نواحی مرکزی ایران با استفاده از نخود درست می کنند و در آن از لپه استفاده نمی ‌شود. این خورشت بسیار لذیذ است و طعمی نزدیک به آبگوشت دارد و آبدارتر است و عموما از گوشت گوسفند در آن استفاده می‌شود.

اکثر افرادی که به استان یزد سفر کرده اند، بی شک یک بار طعم این خورشت خوشمزه را چشیده اند. طعم و مزه این غذای اصیل عالی است و پیشنهاد می کنیم هنگام سفر به استان یزد حتما یک بار این خورشت سنتی قیمه نخود را میل کنید.

به هر حال اگر با طرز تهیه خورشت قیمه نخود آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی بارونک، مواد لازم و دستور تهیه آن را آماده کرده ایم تا شما بتوانید با این آموزش ساده آشپزی، به راحتی در منزل این خورشت قیمه نخود خوشمزه را به صورت مرحله به مرحله درست کنید.

ادامه مطلب...
۰۸ تیر ۹۹ ، ۱۸:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزاد امیری

آموزش آسان طرز تهیه مرغ ذغالی در خانه

آموزش آسان طرز تهیه مرغ ذغالی در خانه
 
طرز تهیه مرغ ذغالی به صورت خوشمزه و مجلسی در با فویل در فر و روی ذغالی در منزل، morgh zogali
دستور تهیه مرغ ذغالی مرحله به مرحله

مرغ ذغالی یا همان کباب مرغ ذغالی از جمله غذاهای خوشمزه و پرطرفدار است که با استفاده از مرغ می توانید آن را درست کنید. کسانی که از روش های همیشگی برای پخت مرغ خسته شدند و دنبال روش های جدید هستند، حتما یک بار این دستور پخت را امتحان کنند.

در این روش مرغ را هم می توانید روی ذغال کباب کنید، هم در داخل فر بگذارید که در هر دو صورت خوشمزه و بی نظیر است.

به هر حال اگر با طرز تهیه و پخت مرغ ذغالی آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی ایرانی بارونک، مواد لازم و دستور آن را آماده کرده ایم تا شما بتوانید به راحتی در منزل این مرغ ذغالی خوشمزه را با ذغال یا در فر درست کنید. در ادامه با آموزش مرغ ذغالی با وب سایت آموزشی بارونک همراه باشید.

ادامه مطلب...
۰۵ تیر ۹۹ ، ۰۰:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزاد امیری

طرز تهیه سالاد کاردینال به صورت خوشمزه و مرحله به مرحله

طرز تهیه سالاد کاردینال به صورت خوشمزه و مرحله به مرحله

دستور پخت سالاد کاردینال

سالاد کاردینال یکی دیگر از سالادهای خوشمزه و مجلسی فرانسوی می باشد و به دلیل خوشمزه و مقوی بودن هم اکنون در بسیاری از کشورها آن را درست می کنند. شما می توانید سالاد کاردینال را همانند سالاد الویه به عنوان یک میان وعده غذایی کامل سرو کنید.

به هر حال اگر با طرز تهیه سالاد کاردینال آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی مجله بارونک، طرز تهیه و مواد لازم این سالاد را آماده کرده ایم و شما با استفاده از این آموزش آشپزی جدید به تنهایی در منزل می توانید سالاد کاردینال خوشمزه و مجلسی درست کنید.

ادامه مطلب...
۰۳ تیر ۹۹ ، ۱۳:۳۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزاد امیری

روش نگهداری برگ مو با آب نمک و تخم مرغ

روش نگهداری برگ مو با آب نمک و تخم مرغ

روش نگهداری برگ مو با آب نمک به طور کامل در منزل

طرز نگهداری برگ مو با آب نمک در بیرون به مدت طولانی

حتما تا به حال دلمه برگ مو را خورده اید و می دانید این غذا چقدر خوشمزه است. اما همان طور که می دانید فقط در فصل بهار برگ مو در بازار پیدا می شود و برای همین خیلی از بانوان ایرانی برگ درخت مو را در فصل بهار از بیرون خریداری می کنند و با روش های گونانی آن ها را برای فصول دیگر سال نگهداری می کنند.

از جمله این روش ها می توان به نگهداری برگ مو با آب نمک و یا حتی فریزر کردن اشاره کرد.

به هر حال ما در بخش رازهای خانه داری سایت بارونک، آموزش کامل نگهداری برگ مو در آب نمک را آماده کرده ایم که در ادامه مشاهده می کنند.

ادامه مطلب...
۰۲ تیر ۹۹ ، ۱۷:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزاد امیری

طرز تهیه شیر طالبی به صورت حرفه ای و بازاری

طرز تهیه شیر طالبی به صورت حرفه ای و بازاری

طرز تهیه شیر طالبی خوشمزه و بازاری در منزل مرحله به مرحله و علت تلخ شدن شیر طالبی

دستور تهیه شیر طالبی خوشمزه با بستنی مرحله به مرحله

شیر طالبی یکی دیگر از نوشیدنی هایی خوشمزه و پرطرفدار ویژه روزهای داغ تابستانی می باشد. مواد اصلی شیر طالبی شیر ، شکر و طالبی می باشد و شما می توانید به دلخواه بستنی هم اضافه کنید.

به هر حال اگر هوس درست کردن شیر طالبی کافی شاپی در منزل کرده اید ما در بخش انواع نوشیدنی های سایت بارونک، طرز تهیه شیر طالبی کافی شاپی را به صورت کامل آماده کرده ایم که در ادامه می بینید.

ادامه مطلب...
۰۲ تیر ۹۹ ، ۱۷:۰۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزاد امیری