تعبیر دیدن انواع طوطی در خواب چیست؟

تعبیر خواب طوطی، تعبیر دیدن انواع طوطی خوشگل و زشت در خواب چیست؟

تعبیر دیدن انواع طوطی در خواب چیست؟

تعبیر انواع طولی به رنگ های سفید، سبز، قرمز رنگ بزرگ و کوچک + طولی عروس هلندی و طولی زخمی و مرده +تعبیر دیدن حرف زدن طوطی سخن گو از نمونه خواب های ما در رابطه با خواب طوطی می تواند باشد.

در حالت کلی دیدن طوطی در خواب نشانه انسان پر حرف است که این انسان می تواند حرف هایش از روی حسن نیت باشد و یا انسان پر حرف دیگری که ذاتی ناپاک داشته و حرف هایش خطر آفرین است.

به هر حال ما در ادامه این پست بارونک، کامل ترین تعبیر خواب طوطی را از دید معبرین بزرگ تعبیر خواب از جمله منوچهر مطیعی تهرانی، معبرین غربی، محمد بن سیرین، حضرت امام جعفر صادق، یوسف نبی علیه السلام و آنلی بیتون آماده کرده ایم و شما در ادامه به راحتی می توانید تعبیر خواب دقیق خود را پیدا کنید.

در ادامه با تعبیر دیدن طوطی در خواب با وب سایت بارونک همراه باشید.

تعبیر خواب قطع شدن دست فرزند چیست؟

تعبیر خواب قطع شدن دست فرزند چیست؟

تعبیر خواب دست چب و راست قطع شده پدر، برادر، خواهر، مادر، فرزند و پای ...


دیدن طوطی در خواب چه تعبیری دارد؟

از دیدگاه منوچهر مطیعی تهرانی دیدن طوطی خوش رنگ و سخن گو در خواب نشانه این است که شما نمی توانید عقیده خود را بدون ترس و واهمه ای بیان کنید و همیشه تحت فرمان دیگران هستید حتی با این که نظر آن ها با نظر شما بسیار متفاوت است.

دیدگاه معبرین غربی در این مورد این است که اگر کسی در خواب طوطی مشاهده کند نشانه این است که انسانی پر حرف به کرار شایعاتی در زندگی شما به وجود می آورد.

همچنین در صورت دیدن خواب طوطی مراقب خودتان باشید چون که فردی در زندگی به شما از پشت خنجر می زند پس نباید به دیگران سریع اعتماد کنید.

شما باید در صورت دیدن این خواب نگرانی ها و تجربیات تلخ خود را رها کنید و دیگر به آن ها فکر نکنید زیرا فکر کردن به آن ها شما را خسته تر می کند بنابراین بیشتر به دنبال هیجانات زندگی خود باشید و از آن ها لذت ببرید.

محمد بن سیرین در این رابطه می گوید: دیدن طوطی در خواب نشانه فرزند است. همچنین اگر طوطی از دستتان پرید نشانه این است که فرزند شما عازم سفر خواهد بود.

به روایت حضرت امام جعفر صادق اگر کسی در خواب طوطی مشاهده کند نشانه فرزند و دختری پاکدامن است همچنین طوطی در خواب به معنی شاگرد زرنگ نیز هست.

یوسف نبی علیه السلام در این مورد می فرماید: طوطی در خواب نشانه مرد شایسته است.

دیدگاه آنلی بیتون در این مورد این است که طوطی در خواب بیانگر تنها ماندن در محیط اجتماعی است.


تعبیر خواب سخن گفتن طوطی

محمد بن سیرین در این مورد می گوید: اگر در خواب مشاهده کنید که یک طوطی در حال حرف زدن با شما است نشانه این است که شما در آینده کاری را انجام خواهید داد که مردم از آن بسیار تعجب خواهند کرد.

دیدگاه آنلی بیتون در این مورد این است که حرف زدن طوطی در خواب نشانه انجام دادن کارهایی بی ثمر و بیهوده است و شما وادار به بدگویی خواهید شد. همچنین اگر در خواب ببینید که در حال آموزش حرف زدن ب طوطی هستید در زندگی خود دچار مشکلاتی خواهید شد.


تعبیر خواب طوطی ماده و نر در خواب

از دیدگاه محمد بن سیرین دیدن طوطی ماده در عالم رویا نشانه دختر دوشیزه است و دیدن طوطی نر در خواب نشانه پسر پاکدل و پارسا است.

تعبیر دیدن پروانه در خواب چیست؟

تعبیر دیدن پروانه در خواب چیست؟

تعبیر خواب دیدن پروانه از امام صادق، حضرت یوسف و ابن سیرین +دیدن پروانه ...


تعبیر خواب هدیه گرفتن طوطی

از دیدگاه منوچهر مطیعی تهرانی اگر کسی در خواب مشاهده کند که طوطی هدیه گرفته است نشانه این است که مهمانی برای او خواهد آمد که آن مهمان می تواند عزیز و گرامی باشد یا بسیار مزاحم و رنج افزا.

همچنین هدیه گرفتن طوطی نشانه سوغاتی از راه دور است که برای شما بسیار حیرت انگیز خواهد بود.


تعبیر خواب هدیه دادن طوطی

دیدگاه منوچهر مطیعی تهرانی در این مورد این است که هدیه دادن طوطی دو حالت دارد اگر طوطی که هدیه می دهید را بسیار دوست داشته و عاشق آن هستید به گیرنده طوطی آزار رسانیده و او را ناراحت خواهید کرد اما اگر طوطی که هدیه می دهید را دوست نداشته باشید در حق گیرنده طوطی محبت می کنید.


تعبیر خواب طوطی های رنگی

منوچهر مطیعی تهرانی در این مورد می گوید: دیدن طوطی در خواب تعبیر نیکویی دارد و هر چقدر این طوطی رنگی تر باشد تعبیرش بهتر است.


تعبیر خواب خوردن گوشت طوطی

ابراهیم کرمانی در این مورد می گوید: اگر در خواب خود را در حال خوردن گوشت طوطی دیدی نشانه کسب علمی است که هیچ فایده ای برای تو ندارد.


تعبیر خواب پرواز طوطی

دیدن طوطی که روی سر شما پرواز می کند نشانه این است که راز شما آشکار می شود شما نباید در مورد رازهایتان با کسی صحبت کنید.

از دیدگاه محمد بن سیرین اگر کسی در خواب مشاهده کند که طوطی پرواز می کند نشانه این است که فرزندش به مسافرت خواهد رفت.


تعبیر خواب طوطی سبز

اگر کسی در خواب طوطی سبز ببیند به معنای این است که به زودی راز او فاش خواهد شد. همچنین اگر طوطی در اطراف شما بود و از کنار شما نمی رفت نشانه این است که شخصی راز شما را پیش همه بازگو خواهد کرد.


تعبیر خواب دیدن تعداد زیادی طوطی سبز

اگر در عالم رویا تعداد زیادی طوطی سبز مشاهده کردید نشانه این است که شما عازم سفر خواهید شد و از این کار بسیار خشنود خواهید شد.


تعبیر خواب حمله کردن طوطی سبز

اگر در خواب مشاهده کردید که تعداد زیادی طوطی سبز به شما حمله کرده اند به معنای این است که خطری شما را تهدید می کند بنابراین از رفتن به سفر خودداری کنید.


تعبیر طوطی سبز برای خانم ها

اگر زنی در خواب طوطی سبز مشاهده کند نشانه این است که غم و اندوه به سراغ او خواهد آمد شما باید به جای فکر کردن به افکار منفی، افکار مثبت را جایگزین کنید و بیشتر به فکر آینده باشید.


تعبیر خواب طوطی سبز در قفس

اگر شما این خواب را ببینید نباید نگران باشید چون تعبیر خوبی دارد. به زودی شما از مزاحمت دیگران رهایی پیدا خواهید کرد سعی کنید به آن ها بی توجه باشید.


تعبیر خواب خریدن و فروختن طوطی

اگر در خواب مشاهده کنید که در حال خرید طوطی هستید نشانه این است که افرادی شایعاتی در مورد شما خواهند گفت شنیدن آن ها برای شما بسیار دردناک است.


تعبیر خواب سر و صدای طوطی

اگر کسی در خواب مشاهده کند که یک طوطی در حال سر و صدا کردن است نشانه این است که شما با یکی از اعضای بی ادب خانواده خود دعوا خواهید کرد.

همچنین اگر دیدید یک طوطی تند تند صحبت می کند نشان دهنده این است که شما مشغول کارهایی خواهید شد که بسیار بی نتیجه هستند.

تعبیر لگد خوردن از حیوان چیست؟

تعبیر لگد خوردن از حیوان چیست؟

تعبیر خواب لگد زدن و خوردن از دوست، همسر، معشوقه، مرده و دیگران ...


تعبیر خواب سکوت طوطی

اگر در خواب دیدید که یک طوطی سکوت کرده است نشانه این است که در خانواده شما صلح و آرامش برقرار است. همچنین تعبیر دیگر آن این است که به زودی دعواهای شما پایان خواهد یافت.


تعبیر خواب صحبت کردن یک عده طوطی

سخن گفتن یک عده طوطی در خواب نشان دهنده نفرین یک عده ای است که از شما دور می باشند شما در این مورد باید بسیار مراقب باشید.


تعبیر خواب آموزش حرف زدن به طوطی

اگر در عالم رویا مشاهده کردید که در حال آموزش حرف زدن به یک طوطی هستید نشان دهنده این است که در کارهای شخصی خود دچار مشکل خواهید شد.


تعبیر خواب تمیز کردن طوطی

اگر در خواب مشاهده کردید که یک طوطی در حال تمیز کردن پرهای خود است نشانه این است که شما به زودی با شخص مهمی جلسه ای خواهید داشت که باید به لغات و طرز حرف زدن زدنتان بسیار دقت کنید.


تعبیر خواب غذا دادن به طوطی

غذا دادن به طوطی در خواب بیانگر این است که شما نباید به دیگران زود اعتماد کنید شما به زودی با شخصی آشنا می شوید که بسیار بی رحم و خطرناک است.


تعبیر خواب کشتن طوطی

اگر در خواب مشاهده کردید که در حال کشتن یک طوطی هستید نشانه این است که به دوستان نزدیک خود خیانت می کنید.


تعبیر خواب طوطی مرده

طوطی مرده در خواب نشان دهنده مرگ یکی از عزیزان است.

همچنین ببینید : تعبیر خواب دست قطع شده