بیوگرافی و عکس های جدید نعیمه نظام دوست در آبان 97

آیا نعمه نظام دوست بازیگر محبوب کشورمون را می شناسید آیا از رژیم لاغری او و ماجرای لاغر شدنش خبر دارید؟ در ادامه با ما سایت مطالب جالب همراه باشید تا این بازیگر دوست داشتنی و محبوب را بیشتر بشناسید.

نعیمه نظام دوست در ?? آبان سال ???? در تهران متولد شد و اکنون ?? هستند. بانو نعیمه نظام دوست دیپلم تجربی دارند و بازیگری را در سال ???? با گروه های آزاد تئاتر شروع کرد. وی در سال ???? با ساعت خوش وارد دنیای بازیگری شد. نعیمه نظام دوست ? خواهر داد که خودش فرزند سوم خانواده است و پدر نعیمه چند سال پیش فوت کرده است. نعیمه نظام دوست با خانم لیلا اوتادی دوست صمیمی هستند.

همسر نعیمه نظام دوست

تا به امروز هیچ خبر رسمی مبنی بر ازدواج نعیمه نظام دوست منتشر نشده است و بانو نعیمه نظام دوست تا کنون ازدواج نکرده و مجرد است.

بیوگرافی نعیمه نظام دوست

نعیمه نظام دوست چند کیلو است و علت چاقی نعیمه نظام دوست ؟

راستش من به طور ناگهانی اضافه وزن پیدا کردم البته این چاقی من به بازی در نقش خاصی هم مرتبط نمیشه و کاملا شخصی اتفاق افتاد من یه زمانی به دلیل بیماری که داشتم مجبور شدم از آمپول کورتون استفاده کنم و همین موضوع در چاقی و اضافه وزن من مؤثر بود و وزن من امروز ??? کیلو است.

بیوگرافی نعیمه نظام دوست

تلاش و اشتباه نعیمه نظام دوست برای کاهش وزن با عمل بالون معده

سه سال پیش عمل بالون معده را امتحان کردم که واقعا تجربه بدی بود. در حالت طبیعی و استاندارد بالون باید تا شش ماه در بدن باقی بماند اما متاسفانه دکتر من با بی تفاوتی و بی دقتی خارج کردن بالون از داخل بدنم را فراموش کرده بود! بعد از هشت ماه خودم با او تماس گرفتم و در مورد خارج کردن بالون از معده‌ام سوال کردم که پزشکم در کمال تعجب گفت: من این موضوع را فراموش کرده بودم! شما باید زودتر برای خارج کردن بالون اقدام می‌کردی! اکنون احتمالا معده و روده‌ات با مشکل مواجه شده است.

این بی احتیاطی باعث شده بود در اثر حضور بیش از حد استاندارد بالون در معده‌ام، حجم آن افزایش پیدا کرده و در نهایت نه تنها این عمل به کاهش وزنم کمکی نکرد، بلکه چند ماه بعد ?? کیلو دیگر هم به وزنم اضافه شد.

بیوگرافی نعیمه نظام دوست

عکس های جدید نعیمه نظام دوست

عکس نعیمه نظام دوست و همسرش و علت چاقی +بیوگرافی , اشتباه و وزن نعیمه نظام دوست و عکس های جدید اینستاگرام نعیمه نظام دوست,همسرش و دخترش و نعیمه چند کیلو است, عکس های جدید اینستاگرام نعیمه دوست, علت چاقی نعیمه نظام دوست

عکس نعیمه نظام دوست و همسرش و علت چاقی +بیوگرافی

عکس های جدید نعیمه نظام دوست

عکس نعیمه نظام دوست و همسرش و علت چاقی +بیوگرافی

نعیمه نظان دوست در اینستاگرامش نوشت :

سطحِ توقعتان را نسبت به آدمهاى اطرافتان، بچسبانید کفِ زمین!

کنار بیایید با خودتان، که آدمها همین اند؛

قرار نیست همیشه مطابقِ میلِ تو رفتار کنند

یک روز با تو میخندند و فردایش به زمین خوردنِ تو!

بگردید و آنهایى را که کنارشان خودِ واقعىِ تان هستید پیدا کنید!

آنهایى که مجبور نیستید کنارشان نقش بازى کنید

که مبادا فردا روزى برایتان حرف دربیاورند...

لبخند بزنید به تمامِ آنهایى که زندگیشان را گذاشته اند براى آزار دادنتان

باور کنید هیچ چیز به اندازه ى لبخندِ شما، معادلاتشان را بهم نمیریزد!

عکس نعیمه نظام دوست و همسرش و علت چاقی +بیوگرافی

عکس های نعیمه نظام دوست و همسرش و علت چاقی اش + بیوگرافی

عکس های نعیمه نظام دوست و همسرش و علت چاقی اش + بیوگرافی

نعیمه نظام دوست با انتشار این عکسش نوشت

باورش خیلی سخته که آدم می تونه آدم هایی که دوست داشته، باهاشون خندیده، گریه کرده، دعوا کرده، آشتی کرده و ...

آدمایی که قوت قلبش بودن، آدمایی که سرشون قسم می خورده، همه رفیق ها، عزیزها، نزدیک ها...

همه رو می تونه جا بذاره پشت سرش و فراموش کنه.

خیلی غریبه که آدم همیشه داره پشت سرش چاله می کنه و آدمهایی رو می کنه توی قبر و رد میشه

. خاک مُرده سرده، رفاقت ها و نزدیکی ها هم سرد می شن و دور می شن.

روزی می رسه که میشینی عکسای قدیمیت رو نگاه میکنی، می بینی چقدر آدم بودن که دیگه نیستن.

کجان؟ چه می کنن؟ نمی دونی و می بینی دیگه برات مهم نیست که بدونی.

از روی خاطره هاشون، صدای خنده هاشون، چشم ها و حرف هاشون به سلامت رد میشی و میری.

همینه که تمام زندگی واقعا گذشتن و رفتن پیوسته ست.

گذشتن و رفتن پیوسته

منبع : https://parlyn5.tebyan.net/post/165