تعبیر دیدن پاشنه و مچ پای راست و چب ، پای زخمی و شکسته ، پای فلج شده - قطع شده و برهنه خود و دیگران تا نالیدن مرده از درد پای بریده شده در خواب می تواند یکی از خواب های روزمره ما باشد و باید دید شما خواب پا را با چه شرایطی دید. در ادامه این پست سایت بارونک ، کاملترین تعبیر پا در خواب را از معبرین بزرگ آماده کرده ایم که مشاهده می کنید.


تعبیر خواب دیدن پا

ابراهیم کرمانی دیدن هر دو پا در خواب را نشان از پدر و مادر تعبیر می کند و می گوید : شخص بیننده خواب هر ضعف و نقصانی که در پا ببینید دلیل بر پدر و مادر است و اگر خواب ببیند که پای بسیار داشت نشانه رفتن به سفر است.

لیلا برایت می گوید : اگر در خواب پای خود را بیش از اندازه بزرگ دیدید نشانه این است که به زودی ملکی خواهید خرید. و اگر پای خود را بیش از اندازه لاغر دیدید یعنی اینکه کارهای سختی در پیش رو دارید.

آنلی بیتون دیدن پای خود در خواب را نشانه ناامیدی و مغلوب اراده دیگری شدن تعبیر می کند.

امام جعفر صادق (ع) دیدن پای در خواب را بر 7 وجه تعبیر می کند :

قوت و نیرومندی – عیش و عشرت – سعی و تلاش کردن – عمر – طلب مال – سفر – زن


تعبیر خواب پای دیگران

آنلی بیتون : دیدن پای دیگران در خواب بیانگر این است که شما با سختی از حقوق خود دفاع می کنید و به مقام بالاتری در زندگی خود دست می یابید.


تعبیر خواب مچ پا

آنلی بیتون : دیدن مچ زیبای پایی در خواب نشانه این است که همسرتان به شما اهانت خواهد کرد. و اگر زنی در خواب از دیدن مچ پای خود لذت ببرد بیانگر این است که آن زن در عشق نومید خواهد شد. و اگر آن زن در خواب مچ پای چاق حیوانی را ببیند نشان از آن است که در زندگی آسوده و راحت خواهد بود.

در ادامه می گوید : اگر زنی در خواب مچ پای خود را بسیار لاغر ببیند نشان از بیمار شدن و ناامید شدن آن زن خواهد بود. اما اگر مچ پای خود را چاق ببیند نشانه این است که آبروی او در خطر برباد رفتن است.


تعبیر خواب پای شکسته

حضرت دانیال می گوید : اگر شخصی خواب ببیند که پای او بریده یا شکسته است نشانه این است که نیمی از مال و اموال او ضایع گردد و اگر هر دو پا را بریده و یا شسکته ببینید همون ضرب المثل معروف است که می گوید : "مالش برود یا خود بمیرد".

محمد بن سیرین می گوید : اگر خواب ببینید که پا ندارید و با چوب راه می روید نشانه این است که به کسی اعتماد خواهید کرد که از آن کس وفا نخواهید دید. و اگر شخصی خواب ببیند که پاشنه پای او شکست نشانه رفتن به کاری است که از آن پشیمان خواهد شد.

آنلی بیتون می گوید : اگر خواب ببینید که اسخوان پایتان شکسته است نشانه این است که در مدیریت ، شکست هایی خواهید خورد. اصفهانی می گوید : اگر خواب ببینید که یکی از اندام هایتان شکست نشانه زیان است به سبب خوشی که به آن اندام تعلق دارد.


تعبیر خواب پای قطع شده

محمد بن سیرین : اگر زنی خواب ببیند که پای همسرش قطع شده است خوب او نشانه خیانت و بی وفایی است که در آینده نزدیک از همسرش خواهد دید. و اگر مردی خواب ببیند که پاهای همسرش قطع شده است یا همسرش روی ویلچر نشسته است خواب او نشانه راز مهمی است که همسرش مدت هاست از او مخفی کرده است.


تعبیر خواب پای دربند

محمد بن سیرین دیدن پا در بند را نشانه زیان دیدن تعبیر می کند و می گوید : اگر شخصی خواب ببیند که پای او به ستونی بسته است تعبیرش بد نیست اما اگر ببیند که پای او در دامی گرفتار شده است و یا در جایی فرو رفته است نشانه گرفتار شدن در مکر و حیلتی خواهد بود و اگر خواب ببیند که پای او در گودی یا جایگاهی لغزید نشانه این است که از کار دین و دنیا بازماند یا کسی سخنی به او بگوید که از آن سخن آزرده خاطر شود.

جابر مغربی می گوید : اگر شخص بیننده خواب بیمار باشد و خواب ببیند که پایش در بند است خواب او نشان از خلاص شدن از بیماری خواهد بود. و اگر شخصی در زندان پاهایش را در بند ببیند یعنی اینکه کارش بسیار طولانی خواهد بود.


تعبیر خواب پای زخمی

آنلی بیتون می گوید : اگر خواب ببینید که پایتان درد می کند یا زخمی شده است نشانه آن است که دچار مشکلات خانوادگی حقیر و دست و پاگیری خواهید شد. و اگر خواب ببینید که پایتان ملتهب و متورم است نشان از آن است که با جدا شدن از خانواده خود ، تغییراتی در زندگی و کار خواهید داد.


تعبیر خواب زخمی شدن پاشنه پا

محمد بن سیرین: اگر شخصی خواب ببیند که پاشنه پای او بشکافت یا زخمی شد آن شخص به کاری مشغول خواهد شد که از آن کار پشیمان خواهد شد ولی ندامتش از آن کمتر خواهد بود.

منوچهر مطیعی تهرانی می گوید : اگر خواب ببینید که پاشنه پای شما شکست و از رفتن باز ماندید خواب شما می گوید : در آینده نزدیک ، کاری ناصواب می کنید که پشیمانی می آورد و شماتت و ملامت خواهید شنید.

اچ میلر : زخمی شدن پاشنه پا در خواب را نشانه این است که افرادی قصد سوء استفاده از شما را دارند.


تعبیر خواب پای فلج

لیلا بایت می گوید : اگر شخصی خواب ببیند که پاهایش فلج شده است باید بیشتر مراقب خود باشد. چونکه شکستن پا در خواب نشانه وقوع اتفاقات ناگوار و ناخوشایند است.

همچنین می گوید دیدن پای ناتوان و فلج ارتباط مستقیمی با شغل هر شخص دارد و این خواب نشان از مشکلی است که در شغل او ایجاد خواهد شد. البته اگر آن شخص شاغل باشد.


تعبیر خواب لرزیدن پا

ابراهیم کرمانی می گوید : اگر خواب ببینید که پایت می لرزد یعنی اینکه در مسافرت دچار مشقت و زحمت خواهی شد.


تعبیر خواب بریدن پاشنه پا

جابر مغربی : اگر شخصی خواب ببیند که پاشنه پای خود را می برید و به خورد حیوانات درنده مثل گرگ می دهد نشانه این است که هر آنچه دارد به خورد دشمنان خواهد داد. و اگر ببیند که پاشنه پای او افتاد نشان از این است که کار و کسبی نخواهد داشت و درویش گردد.


تعبیر خواب پای راست

محمد بن سیرین : اگر شخصی خواب ببیند که پای راست خود را از دست می دهد و خون زیادی از او می رود نشانه مرگ غم از دست دادن عزیزی و یا شکست های سخت مالی می باشد. و اگر تعدادی زیادی پای قطع شده در خواب ببینید نشانه خطری است که آن شهر و دیار را تهدید می کند مانند زلزله ، سیل و ...

ابراهیم کرمانی قطع شدن پای راست در خواب را نشانه طلاق و جدایی زن و مرد عاشق تعبیر می کند. اگر زنی خواب ببیند که پای راست خودش قطع شده است از همسرش جدا می شود و اگر ببیند که پای راست دیگری قطع شده است چه او را بشناسد و چه نشناسد خواب او نشانه بدبخت شدن و یا فلاکت نزدیک همسایه ای است که او می شناسد.


تعبیر خواب پای مرده

دیدن قطع شدن پای مرده در خواب یکی از بدترین خواب هایی است که می توانیم ببنیم و نشانه این است که به زودی مشکلات زیادی گریبان گیر ما خواهد شد.

تعبیر خواب نالیدن مرده از درد پا : اگر شخصی خواب ببیند که یکی از آشناهایش که مرده است پای راستش قطع شده و از درد به این طرف و آن طرف لنگ لنگان می رود نشانه این است که آن شخص به زودی با مسائلی روبرو خواهد شد که باعث ناراحتی شدید او خواهد شد. توصیه می شود اگر مسافرتی در پیش رو دارید آن را به تعویق بیندازید یا کنسل کنید.

مطالب ویژه را از دست ندهید :
تعبیر خواب انار خوردن
تعبیر خواب انار خوردن
لیلا برایت می گوید : دیدن یا خوردن انار در خواب نشانه رهایی از اتهامات دیگران نسبت به ...
تعبیر خواب برف بازی
تعبیر خواب برف بازی
اگر خواب ببینید که با دیگران برف بازی می کنید نشانه این است که پیرامون موضوع شرم ...