طرز تهیه فرنچ تست نوعی نان فرانسوی در منزل

طرز تهیه فرنچ تست خوشمزه در منزل برای صبحانه و عصرانه، french test
دستور پخت فرنچ تست به روشی ساده در منزل

فرنچ تست یا همان تست فرانسوی یکی دیگر از نان های خوشمزه ای است که شما به راحتی می توانید آن را با نان تست یا نان باگت و با مقدار کمی شیر، شکر و تخم مرغ در منزل درست کنید.

اگر از سرو نان های تکراری برای صبحانه خسته و کسل شده اید می توانید فرنج تست را برای یکبار که شده امتحان کنید. شما می توانید پس از پخت این نان را با انواع خوراکی های شیرین کننده نظیر عسل، خامه، سس شکلات و ... سرو کنید.

به هر حال در صورتی که مایل داشته باشید فرنج تست را درست کنید با استفاده از این آموزش آشپزی حرفه ای بارونک، به آسانی در منزل می توانید فرنچ تست خوشمزه درست کنید. در ادامه با دستور تهیه فرنچ تست با مجله بارونک همراه باشید.

مواد لازم فرنچ تست
نان تست یا باگت به مقدار دلخواه
شیر دو سوم پیمانه
شکر ۱ قاشق غذاخوری
تخم مرغ  ۲ عدد
دارچین نصف قاشق چایخوری
نمک یک هشتم قاشق چایخوری
مراحل تهیه فرنچ تست

1. برای درست کردن فرنچ تست ابتدا در یک ظرف مناسب تخم مرغ ها را می شکنیم و با چنگال خوب هم می زنیم. بعد نمک + شکر + دارچین را اضافه می کنیم و بعد از چند باری هم زدن شیر را اضافه می کنیم و دوباره با همزن هم می زنیم تا همه مواد باهم مخلوط شوند.

2. حالا نان های برش خورده را برای چند ثانیه داخل موادمان می گذاریم تا خیس شوند. بعد از اینکه یک طرف نان ها به خوبی خیس شد، آن ها را برمی گردانیم تا طرف دیگر هم سرخ شود.

3. حالا یک تابه را با کره چرب می کنیم و نان ها را با حرارت ملایم سرخ می کنیم. سپس نان ها را با هر طعم دهنده ای همانند عسل، مربا، مارمالاد، خامه، شکلات و .. دوست داشتید نوش جان کنید. امیدواریم از خوردن این فرنچ تست های خوشمزه خانگی لذت ببرید.

منبع : طرز تهیه فرنچ تست نان فرانسوی

همچنین ببینید : طرز تهیه نان پنبه ای و نان پیاز