به مجله آموزشی و آشپزی آسمان خوش آمدید

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

روش پخت خوراک لوبیا و قارچ خوشمزه مجلسی در خانه

طرز تهیه خوراک لوبیا با قارچ به روشی خوشمزه و مجلسی در منزل مرحله به مرحله، khorak loobia garch
 
آیا می دانید خوراک لوبیا و قارچ به چه روشی درست می شود؟ آیا تا به امروز این غذای خوشمزه را درست کردید؟ اگر نمی دانید با این پست آموزش آشپزی مجله آسمان همراه باشید تا به شما روش کامل تهیه خوراک لوبیا و قارچ و سیب زمینی را یاد بدهیم.
ادامه مطلب...
۱۱ مهر ۹۹ ، ۱۴:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزاد امیری

عکس نوشته خسته شدم از دنیا و زندگی می فهمی؟؟؟

عکس نوشته خسته شدم عاشقانه و زیبا از عشق و همسر و نامزد و آدما برای پروفایل، u;s k,aji osji anl
 
اگر به دنبال عکس نوشته هایی زیبا و عاشقانه غمگین با موضوع خستم و خسته شدم می گردید ما امروز در این بخش از سایت بهترین ها، بیش از 20 عکس نوشته زیبا و عاشقانه در این مورد قرار دادیم که در ادامه می بینید.

تا حالا شده احساس کنید خسته اید و به اصطلاح کم بیاورید؟ در این مواقع خیلی از ما به دنبال عکس نوشته هایی با موضوع خسته شدم می کردیم و خیلی از ما حتی این عکس نوشته ها را برای پروفایل یا اینستاگرام شخصی خود ا  ستفاده می کنیم.

برای همین امروز تصمیم گرفتیم در این بخش از مجله بارونک، عکس نوشته هایی زیبا و مفهومی با موضوع خسته شدم از دنیا و زنگی و رسم آدما را به اشتراک بگذاریم. امیدواریم مورد رضایت تان قرار بگیرند.

ادامه مطلب...
۱۱ مهر ۹۹ ، ۱۳:۳۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزاد امیری

چگونه نان تست سبوس دار خوشمزه در منزل درست کنیم؟

دستور پخت نان تست سبوس در خانه

نان تست از نان های خوشمزه و معروف فرانسوی می باشد و در صورتی که این نان را با آرد سبوس دار درست کنید یک نان کامل و مقوی خواهد بود و از خوردن آن لذت خواهید برد.

به هر حال اگر با طرز تهیه نان تست سبوس دار آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی بین المللی بارونک، مواد لازم و طرز تهیه نان تست سبوس دار را به صورت کامل آماده کرده ایم و شما با استفاده از این آموزش به تنهایی در منزل می توانید نان تست سبوس دار خوشمزه و مجلسی درست کنید.

ادامه مطلب...
۱۱ مهر ۹۹ ، ۰۰:۲۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزاد امیری