عکس نوشته خسته شدم عاشقانه و زیبا از عشق و همسر و نامزد و آدما برای پروفایل، u;s k,aji osji anl
 
اگر به دنبال عکس نوشته هایی زیبا و عاشقانه غمگین با موضوع خستم و خسته شدم می گردید ما امروز در این بخش از سایت بهترین ها، بیش از 20 عکس نوشته زیبا و عاشقانه در این مورد قرار دادیم که در ادامه می بینید.

تا حالا شده احساس کنید خسته اید و به اصطلاح کم بیاورید؟ در این مواقع خیلی از ما به دنبال عکس نوشته هایی با موضوع خسته شدم می کردیم و خیلی از ما حتی این عکس نوشته ها را برای پروفایل یا اینستاگرام شخصی خود ا  ستفاده می کنیم.

برای همین امروز تصمیم گرفتیم در این بخش از مجله بارونک، عکس نوشته هایی زیبا و مفهومی با موضوع خسته شدم از دنیا و زنگی و رسم آدما را به اشتراک بگذاریم. امیدواریم مورد رضایت تان قرار بگیرند.

 

عکس پروفایل خسته ام

عکس پروفایل خسته شدم

کاش میشد

خودمو یه جایی بزارم

و برگردم ببینم

دیگه نیستم

عکس نوشته خستم کردن خدا

عکس نوشته غمگین خسته ام

نه شادم !

نه غمگین !

فقط خستم ...

عکس نوشته خسته شدم از خودم برای پروفایل تلگرام، اینستاگرام و واتساب

عکس نوشته خستگی و دلتنگی برای پروفایل

از خودم خسته ام

از شمار روزهای بی حوصلگی

شب های کشدار تنهایی

از این شعرهای تکراری

عکس پروفایل خستم از همه

عکس نوشته خستگی و تکراری شدن زندگی

خسته ام

دلیل نمی خواهد

دلخوشی که نداشته باشی

همیشه خسته ای

عکس نوشته خستم ازت ساکت باش

عکس پروفایل خسته شدن از آدما

خدایا

خسته ام از این دنیا

خسته ام از نامردی آدما

عکس پروفایل عاشقانه خسته شدن از زندگی

عکس نوشته خسته ام خدا

خدایا

دیگر زمینت بوی زندگی نمی دهد

عکس پروفایل خستم خدا ازم بگذر

عکس پروفایل فانتزی بی حوصلگی و خسنگی

تاب تاب عباسی

خدا، خستم از بازی

دنیا چقدر تابم داد...

کاشکی، منو بندازی ،،!!