به مجله آموزشی و آشپزی آسمان خوش آمدید

۱۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

طرز تهیه کشک کدو به روشی خوشمزه و کرمانی

طرز تهیه کشک کدو

طرز تهیه کشک کدو به صورت خوشمزه و محلی کرمانی در منزل، kashk-kado
دستور تهیه کشک کدو محلی

کشک کدو جزو غذاهای محلی کرمان است که بسیار خوشمزه و منحصر به فرد می باشد. کشک کدو مانند کشک بادمجان از جمله غذا‌های خاصی است که هر کسی آن را دوست ندارد، ولی برای کسانی که عاشق کدو هستند، غذایی متنوع و بسیار لذیذ خواهد بود.

غذای کشک کدو کالری کم تری دارد، اما در عوض به دلیل داشتن کشک، سرشار از کلسیم، پروتئین، آهن و روی می باشد. همانطور که می دانید کشک هم مانند شیر حاوی کلسیم، نمک، چربی، پروتئین و برخی از ویتامین‌های گروه ب است که می تواند در رشد کودکان تاثیر خوبی داشته باشد وهمچنین یک خوراکی مناسب برای نوجوانان است.

کسانی که دنبال غذاهای کم کالری هستند، کشک کدو یک غذای مناسب به خصوص برای وعده شام است.

به هرحال اگر با طرز تهیه کشک کدو آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی بارونک، مواد لازم و دستور تهیه آن را آماده کرده ایم تا شما بتوانید با این آموزش ساده آشپزی، به راحتی در منزل این کشک کدوی خوشمزه را درست کنید.

ادامه مطلب...
۲۹ خرداد ۹۹ ، ۲۰:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزاد امیری

طرز تهیه تیرامیسو توت فرنگی خوشمزه و مجلسی در خانه

طرز تهیه تیرامیسو توت فرنگی خوشمزه و مجلسی در خانه

طرز تهیه تیرامیسو توت فرنگی خوشمزه و مجلسی در منزل مرحله به مرحله، tiramisu tootfarangi

دستور تهیه تیرامیسو توت فرنگی مرحله به مرحله

تیرامیسو توت فرنگی یک نوع دسر لایه ای خوشمزه و خوش طعمی است و شما می توانید آن را برای پذیرایی از مهمان های خود در فصل توت فرنگی درست کنید.

طرز تهیه این دسر بسیار ساده است و در صورت تمایل می توانید در کنار توت فرنگی از میوه های دیگری نظیر موز، تمشک و ... برای تهیه این دسر استفاده کنید.

به هر حال اگر با طرز تهیه و درست کردن دسر تیرامیسوی توت فرنگی آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی مجله بارونک، مواد لازم و طرز تهیه دسر تیرامیسو توت فرنگی را آماده کرده ایم و شما با استفاده از این آموزش ساده آشپزی به راحتی در منزل می توانید دسر تیرامیسو خوشمزه و شیکی درست کنید.

 

ادامه مطلب...
۲۷ خرداد ۹۹ ، ۱۸:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزاد امیری

طرز تهیه کباب زردک به روشی خوشمزه در خانه

طرز تهیه کباب زردک به روشی خوشمزه در خانه

طرز تهیه کباب زردک اصفهانی خوشمزه و مجلسی در منزل
دستور تهیه کباب زردک در منزل

کباب زردک همان شامی اصفهانی یا همان کتلت است که بسیار خوشمزه و بی نظیر و بسیار هم پر طرفدار می باشد. کباب زردک جزو غذاهای سنتی و قدیمی اصفهان است که به صورت شیرین یا ملس تهیه می شود.

همانطور که می دانید زردک نوعی هویج ایرانی است که خواص زیادی در تقویت اعصاب و از بین بردن صفرا دارد. برای چاشنی این غذا از سرکه، شیره انگور یا شکر استفاده می‌شود. پس اگر شما هم یک شامی شیرین یا ملس دوست دارید، حتما این کباب زردک خوشمزه را یک بار امتحان کنید.

به هر حال اگر با طرز تهیه کباب زردک آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی بارونک، مواد لازم و طرز تهیه کباب زردک را آماده کرده ایم تا شما بتوانید با آین آموزش ساده آشپزی به راحتی در منزل این کباب زردک خوشمزه را درست کنید.

ادامه مطلب...
۲۲ خرداد ۹۹ ، ۱۳:۱۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزاد امیری

طرز تهیه کیک تیرامیسو به سبک و روش ایتالیایی

طرز تهیه کیک تیرامیسو به سبک و روش ایتالیایی

طرز تهیه کیک تیرامیسو به روشی خوشمزه و خانگی مرحله به مرحله، cake tiramisu
دستور تهیه کیک تیرامیسو ایتالیایی

تیرامیسو یک نوع دسر ایتالیایی خوشمزه و پرطرفدار در سر تا سر جهان می باشد و در ایران هم جزو دسرهای پرطرفدار محسوب می شود.

دسر تیرامیسو نیاز به یک پایه دارد و از فینگر لیدی، بیسکویت و کیک به عنوان پایه برای این کیک استفاده می شود. اگر از کیک به عنوان پایه استفاده شود به آن کیک تیرامیسو هم گفته می شود و ما در ادامه قصد داریم طرز تهیه کیک تیرامیسو را به طور کامل به شما یاد بدهیم.

پس در ادامه با آموزش کامل طرز تهیه کیک تیرامیسو با تزیین حرفه ای با مجله اینترنتی بارونک همراه باشید.

ادامه مطلب...
۲۱ خرداد ۹۹ ، ۱۳:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزاد امیری

طرز تهیه آبگوشت بلدرچین در منزل

طرز تهیه آبگوشت بلدرچین در منزل

طرز تهیه آبگوشت بلدرچین به روشی خوشمزه و مجلسی در منزل مرحله به مرحله
دستور تهیه آبگوشت بلدرچین مرحله به مرحله

آبگوشت بلدرچین جزو غذاهای خوشمزه و پرطرفدار استان های مرکزی کشورمان است. همانطور که می دانید آبگوشت از پرطرفدارترین غذاهای سنتی و قدیمی ایرانیان است که بیشتر با نام دیزی هم شناخته می شود. این غذای فوق العاده خوشمزه امروزه در اکثر غذاخوری ها و رستوران های سنتی یافت می شود.

اکثر افراد آبگوشت را با گوشت گوسفند و گوساله درست می کنند، اما در این میان افرادی هم هستند که با گوشت بلدرچین تهیه می کنند که بسیار هم خوشمزه است. شما هم می توانید یک بار این غذای خوشمزه را امتحان کنید که مطمئنا خوشتان می آید.

به هر حال اگر با طرز تهیه آبگوشت بلدرچین آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی وب سایت بارونک، مواد لازم و طرز تهیه آبگوشت بلدرچین را آماده کرده ایم تا شما بتوانید با آین آموزش ساده آشپزی به راحتی در منزل این آبگوشت خوشمزه را به صورت مرحله به مرحله درست کنید.

ادامه مطلب...
۲۰ خرداد ۹۹ ، ۲۱:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزاد امیری

طرز تهیه موهیتو هندوانه به صورت خوشمزه و مجلسی در خانه

طرز تهیه موهیتو هندوانه به صورت خوشمزه و مجلسی در خانه

طرز تهیه موهیتو هندوانه به روشی خوشمزه و مجلسی مرحله به مرحله
دستور تهیه موهیتو هندوانه و نعنا مجلسی

موهیتو هندوانه و نعنا جزو نوشیدنی های خوشمزه ای است که می توان به راحتی در منزل درست کرد. نوشیدن این موهیتو خنک و خوشمزه در روزهای گرم تابستان بسیار لذت بخش است و برای رفع عطش بسیار موثر است. موهیتو به راحتی در منزل قابل تهیه است و می توان آن را با انواع میوه ها و در طعم های مختلف درست کرد. برای مثال موهیتو خیار و لیمو، موهیتو توت فرنگی، موهیتو هلو و ...

به هر حال اگر با طرز تهیه موهیتو هندوانه و نعنا آشنایی ندارید، ما در این دستور تهیه نوشیدنی بارونک، مواد لازم و دستور تهیه این موهیتو را آماده کرده ایم تا شما بتوانید با این آموزش آشپزی مرحله به مرحله، به راحتی این موهیتوی خوشمزه را در منزل درست کنید.

ادامه مطلب...
۱۹ خرداد ۹۹ ، ۱۱:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزاد امیری

طرز تهیه فرنچ تست نوعی نان فرانسوی در منزل

طرز تهیه فرنچ تست نوعی نان فرانسوی در منزل

طرز تهیه فرنچ تست خوشمزه در منزل برای صبحانه و عصرانه، french test
دستور پخت فرنچ تست به روشی ساده در منزل

فرنچ تست یا همان تست فرانسوی یکی دیگر از نان های خوشمزه ای است که شما به راحتی می توانید آن را با نان تست یا نان باگت و با مقدار کمی شیر، شکر و تخم مرغ در منزل درست کنید.

اگر از سرو نان های تکراری برای صبحانه خسته و کسل شده اید می توانید فرنج تست را برای یکبار که شده امتحان کنید. شما می توانید پس از پخت این نان را با انواع خوراکی های شیرین کننده نظیر عسل، خامه، سس شکلات و ... سرو کنید.

به هر حال در صورتی که مایل داشته باشید فرنج تست را درست کنید با استفاده از این آموزش آشپزی حرفه ای بارونک، به آسانی در منزل می توانید فرنچ تست خوشمزه درست کنید. در ادامه با دستور تهیه فرنچ تست با مجله بارونک همراه باشید.

ادامه مطلب...
۱۹ خرداد ۹۹ ، ۱۰:۵۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزاد امیری

طرز تهیه پیروک آلبالو به روشی خوشمزه و خانگی

طرز تهیه پیروک آلبالو به روشی خوشمزه و خانگی

طرز تهیه پیروک آلبالو خوشمزه و مجلسی در منزل، privacy albalooo
دستور تهیه پیروک آلبالو مرحله به مرحله

پیروک آلبالو یکی نوع شیرینی و دسر مغزدار خوشمزه و شبیه به پای است. شما می توانید برای مغز این پیروک به جای آلبالو از انواع مارمالاد با طعم های متنوع استفاده کنید.

به هر حال در صورتی که مایل باشید این پیروک خوشمزه را درست کنید می توانید با این آموزش شیرینی پزی ساده بارونک، پیروک آلبالوی خوشمزه و مجلسی درست کنید. در ادامه با طرز تهیه پیروک آلبالو با وب سایت بارونک همراه باشید.

ادامه مطلب...
۱۹ خرداد ۹۹ ، ۱۰:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزاد امیری

طرز تهیه نان پنبه ای به صورت خوشمزه و بازاری در منزل

طرز تهیه نان پنبه ای به صورت خوشمزه و بازاری در منزل

طرز تهیه نان پنبه ای به روشی خوشمزه و خانگی با بافتی نرم در منزل، nane panbei

دستور تهیه نان پنبه ای مرحله به مرحله در منزل

نان پنبه ای یکی دیگر از نان های خوشمزه ای است که شما می توانید آن را به آسانی در منزل برای صبحانه و عصرانه خود درست کنید. این نان بافتی نرم و لطیفی دارد و به همین دلیل با نام نان پنبه ای معروف شده است.

به هر حال اگر با طرز تهیه و درست کردن نان پنبه ای آشنایی ندارید، ما در این آموزش آشپزی خانگی بارونک، طرز تهیه و مواد لازم نان پنبه ای را آماده کرده ایم و شما با استفاده از این آموزش آشپزی می توانید نان پنبه ای خوشمزه و خانگی درست کنید.

ادامه مطلب...
۱۳ خرداد ۹۹ ، ۱۲:۱۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزاد امیری

طرز تهیه چیز کیک نوتلا به روشی خوشمزه و بازاری

طرز تهیه چیز کیک نوتلا به روشی خوشمزه و بازاری

طرز تهیه چیز کیک نوتلا به روشی خوشمزه و بازاری در منزل ، chiz cake nutella
دستور تهیه چیز کیک نوتلا با بیسکویت، پنیر خامه ای و ژلاتین

چیز کیک نوتلا یک نوع دسر خوشمزه و مجلسی می باشد و از ترکیب یک لایه کره و بیسکویت فشرده شده و مواد دیگری نظیر پنیر خامه ای، نوتلا و پودر ژلاتین درست می شود. اگر شما هم مثل من عاشق شکلات و نوتلا هستید حتما طعم و مزه این چیز کیک را برای یکبار که شده امتحان کنید.

به هر حال اگر با طرز تهیه چیز کیک نوتلا آشنایی ندارید، ما در این دستور تهیه دسر سایت بارونک، مواد لازم و طرز تهیه چیز کیک نوتلا را برای شما آماده کرده ایم و شما با استفاده از این آموزش آشپزی در خانه به راحتی می توانید چیز کیک نوتلای خوشمزه و مجلسی درست کنید.

ادامه مطلب...
۱۲ خرداد ۹۹ ، ۱۱:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
فرزاد امیری