جملات ، نوشته ، پیامک و عکس نوشته صبح بخیر برای همسر و گروه

متن صبح بخیر

سلام به

قاصدک های خبر رسان که محکوم به خبرند

و سلام به

شقایقهایی که محکوم به عشقند

و سلام به تو

که محکوم به دوست داشتنی

صبحت بخیر عزیزم

صبح بخیر عاشقانه برای همسر ، اس ام اس و متن صبح بخیر عارفانه به همسر ، عکس نوشته صبح بخیر برای همسر

عکس نوشته صبح بخیر زیبا برای همسر

شعر صبح بخیر

صبح بخیر هستیم

صبح بخیر تمام دل بستگیم

صبح بخیر امید فردا

صبح بخیر تمام سهم من از دنیا

اس ام اس صبح بخیر دوستان ، متن و پیامک صبح بخیر دوستانه ، عکس نوشته صبح بخیر دوستان برای گروه و کانال

عکس نوشته صبح بخیر دوستانه رسمی و زیبا

صبح بخیر دوستانه

پروردگارا

روزم را با نام تو آغاز می کنم

نامت را همیشه بر زبانم جاری گردان

و امروز را روز خوب و آرامی برای من و دوستانم بگردان

صبح قشنگتون بخیر

پیامک صبح بخیر

هر روز

عاشقانه تر می نویسم

تا تمام زنان این سرزمین

تب کنند در حسرت داشتن

معشوقه ای شبیه تو

استاتوس صبح بخیر عاشقونه

سلام زیبای من

صبحت به قشنگی آسمون پر ستاره

و لبخندت به زیبایی گلهای شکفته

دوستت دارم ...

نوشته صبح بخیر

خداوندا

آرامشی عطا فرما

تا بپذیرم آنچه را که نمیتوانم تغییر بدهم

و شهامتی بده

که تغییر دهم آنچه را که میتوانم

و دانشی که تفاوت این دو را بدانم

صبحتان لبریز از آرامش

پیامک صبح بخیر

هر صبح

پلکهایت ،

فصل جدیدی از زندگی را ورق میزند

سطر اول همیشه این است :

خدا همیشه با ماست

متن صبح بخیر زیبا و عاشقانه

سلام من

به بهترین ، عزیز ترین ، قشنگ ترین

بذار بگم :

تنهاترین فرشته ی روی زمین

سلام گلم صبحت بخیر

عکس صبح بخیر

کاش

دنیا بفهمد که زمین ثابت است

هر روز

خورشید به عشق

زیباترین دختر دنیا

زمین را دور می زند

سلام زیباترین دختر دنیا

صبحت بخیر

صبح بخیر عاشقانه برای همسر

عزیزِ جانم

باور کن

من هر روز صبح با آنکه کنارم نیستی

اما چشمهایم را که باز میکنم

اول به تو صبح بخیر میگویم!

کجایش عجیب است

تا به حال دیوانه ندیدی ؟

متن صبح بخیر زیبا برای همسر

روزی دیگر

صبحى دیگر

و حکایتى دیگر با تو

توى نازنین لبریز از حسم از عشقم

گلپونه های وحشی دشت خیالم

همه تقدیم تو باد

اس ام اس صبح بخیر گفتن

صبح است

و من چه بی تابانه می خواهمت

و برای گفتن دوست دارم

لحظه شماری می کنم

بیدار شو عزیزم ...

صبح بخیر زیبا

هر صبح

بوی تو می دهد پیرهنم

بس که تمام شب

تنگ در آغوش گرفته ام

خیالت را . . .

صبح بخیر زیبا برای عشقم

دلنشین ترین صدا برای من

صدای خواب الود توست

وقتی بهم صبح بخیر میگی

صبحت بخیر تنها عشقم ...

صبح بخیر خدایی

آمدن هر صبح

پیام خداوند برای آغاز یک فرصت تازه است

برخیز و در این فرصت تازه زندگی را زندگی کن

تغییر مثبتی ایجاد کن

و از یک روز دوست داشتنی خداوند لذت ببر

صبح بخیر عاشقانه 

یک نفر هست

که خودش نیست

ولی خاطره اش

صبح هر روز

مرا سخت بغل می گیرد

صبح بخیر عزیزم

سلام صبح بخیر زیبا و عاشقانه

میخواهم

تمام شهر را باخبر کنم

که بدانند

صبح بخیر هایت با من چه میکند

عجب آشوبی میشود دلم

اس ام اس صبح بخیر به همسر

خورشید من

درون دو پلک قشنگ توست

روزم به نور چشم تو آغاز می شود

صبحت بخیر عشقم

اس ام اس صبح بخیر رمانتیک

سلام صبح بخیر

الان که چشمای قشنگت رو باز کردی

یادت باشه که دیشب

یکی به یادتو چشماشو بست

صبحت بخیر عزیزم

همچنین ببینید : اس ام اس شب بخیر اس ام اس عاشقانه اس ام اس سالگرد ازدواج اس ام اس تولد