عکس مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی متولد 25 مهرماه 1349 در شهر تهران است و سال ها پیش ازدواج ناموفقی با بابک ریاحی پور داشته و یک فرزند دختر دارد. پدر مهتاب کرامتی بازنشسته ارتش و مادرش متخصص تغذیه است و جالب است بدانید مادرش مدرک کارشناسی ارشد خود را همزمان با مهتاب کرامتی و دیگر دخترش که دانشجوی داروسازی بود گرفته است.

مهتاب کرامتی از همان دوران کودکی کار کرده و اولین درآمد او در سن 15 سالگی بود ک مراقب کنکور بود. او وقتی دانشجو بود به صورت خصوصی تدریس می کرد و در آزمایشگاه دانشگاه هم مشغول بود . اکنون علاوه بر بازیگری کار طراحی لباس هم می کند. او همچنین سال هاست سفیر صلح یونیسف در ایران است.

مهتاب کرامتی آدم پر انرژی و شادابی است و عاشق بچه هاست و وقتی در کنار آن هاست انگار تمام انرژی های خوب دنیا در او جمع شده است. به گفته خودش یک مهرماهی صلح طلب است و خیلی به ندرت ممکن است اتفاق یا ماجرایی پیش بیاد و جنجال به پا کند.

وقتی از کسی دلخور می شوم دلخوری ام را با آن شخص در میان می گذارم و به هیچ عنوان تو دلم نگه نمی دارم و حتما آن را عنوان می کنم. هیچ ورزشی را به صورت تخصصی انجام نمی دهم و پیاده روی و تردمیل همیشه در برنامه روزانه ام قرار دارد.

عکس پدر و مادر مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی در کنار پدر و مادرش

مهتاب کرامتی و دخترش ، اسم دختر مهتاب کرامتی ، عکس دختر مهتاب کرامتی و بابک ریاحی پور

مهتاب کرامتی و دخترش

ماجرای ازدواج و علت طلاق از بابک ریاحی پور

مهتاب کرامتی سال ها پیش با یک نوازنده و موزیک ساز بنام بابک ریاحی پور ازدواج می کند. بابک ریاحی متولد 1349 می باشد و آن ها فقط یک سال اختلاف سنی دارند.

مهتاب کرامتی و بابک ریاحی پور در آن زمان با عشق باهم ازدواج می کنند و از زندگی که داشتند بسیار راضی بودند و حاصل این ازدواج یک فرزند دختر بود. اما متاسفانه زندگی مشترک آن ها زیاد دوام نداشت و پس از اینکه اولین فرزند آن ها به دنیا آمد از هم جدا شدند.

مهتاب کرامتی در مورد علت طلاق و جدایی اش گفته : من سال ها پیش با بابک ازدواج کردم و در آن زمان زندگی خوبی هم داشتیم اما چون این ازدواج در سنین پایین شکل گرفته بود موفقیت آمیز نبود.

این بزرگ شدن ما در دو مسیر متمایز شکل گرفت و در انتهای مسیر ما مجبور شدیم جدا شویم. بعد از سال ها من و بابک هنوز از حال هم باخبر هستیم و دخترم سال هاست که با همسر سابقم زندگی می کند.

مهتاب کرامتی و پیام ایرانی

مهتاب کرامتی و پیام ایرانی

ماجرای بازیگر شدن مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی از کودکی به بازیگری علاقه داشت و در آن زمان با خواهرش در خانه نمایش اجرا می کردند. پس از اینکه دیپلم خود را گرفت تحصیلات خود را در رشته میکروبیولوژی در دانشگاه آزاد ادامه داد و فارغ التحصیل همین رشته است. اما او به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت در سال 75 در کلاس های بازیگری امین تاریخ شرکت می کند و برای اولین بار در فیلم مردان آنجلس در نقش هلن بازی می کند.

به گفته خودش خانواده اش مخالف بازیگر شدنم بودند و در آن زمان نگاه خانواده ها به سینما مثل الان نبود و وقتی ما می خواستیم کلاس های بازیگری برویم باید با خانواده هامون می جنگیدیم تا به ما اجازه رفتن به این دوره ها را بدهند. علاوه بر این در آن زمان ما باید کلی تست می دادیم حتی برای همین تست دادن هم خیلی سخت گیر بودند و هرکسی را قبول نمی کردند.

عکس جدید مهتاب کرامتی ، تصاویر زیبای مهتاب کرامتی

تصاویر جدید مهتاب کرامتی

راز زیبایی و تغذیه مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی در یک خانواده ای بزرگ شده که به تغذیه خیلی اهمیت می دهند و مادرش متخصص تغذیه است. او باید هر روز 8 ساعت بخوابد برای همین شب ها سعی می کند خیلی زود بخوابد و صبح ها معمولا ساعت هفت و نیم یا هشت بیدار می شود و موقع بیدار شدن آب می خورد البته نه آب یخ زده آبی که دمایش با درجه اتاقش یکنواخت باشد.

همیشه صبحانه را کامل می خورد چون معتقد است این کار در حفظ تناسب اندامش خیلی مؤثر است. نوشابه را به طور کامل از زندگی اش حذف کرده و برنج را تا حد ممکن کم می خورد. شیرینی و شکلات را هم سعی می کند نخورد ولی اگر مجبور شود فقط یه ذره می خورد.

سبزیجات را به صورت سالم نه سرخ کرده می خورد و می گوید این کار را مدیون مادرم هستم مثلا قورمه سبزی که مادرم درست می کند با تمام قورمه سبزی ها متفاوت است و به هیچ عنوان رنگ سبزی آن سرخ نمی شود چون مادرم آن را بخارپز می کند. و سعی می کنیم هیچ وقت غذای فریزی نخوریم و همیشه غذا را به صورت تازه مصرف کنیم.

خوردن فست فود هم خیلی لذیذ است اما من سعی می کنم خوردن این غذاها را محدود کنم و اگر یک شب فست فود بخورم تا روزها باید تقاص خوردن آن را پس بدهم. یادتون باشد سر سفره هیچ وقت آب نمی خورم و همیشه نیم ساعت قبل از غذا آب می خورم تا اذیت نشم و این را از من به یاد داشته باشید اگر 30 دقیقه قبل از خواب آب بخورید از سکته قلبی جلوگیری می شود.

همچنین ببینید :
مونا کرمی
مونا کرمی
مونا کرمی درباره اینکه تصویری که در تلویزیون از او می بینم با تصویر واقعی او ...
قد متین ستوده
قد متین ستوده
متین ستوده بازیگر قد بلند سینما و تلویزیون ایران متولد بیست و دوم اردیبهشت ...