عکس پردیس منوچهری

پردیس منوچهری متولد 1366 در ماهشهر است. او دوره های بازیگری را در موسسه کارنامه گذرانده است و قبل از بازیگری در حوزه موسیقی ، نقاشی و شعر فعال بود اما سال 81 تصمیم جدی برای بازیگر شدن می گیرد چون احساس می کرد بازیگری همان چیزی است که بهش نیاز دارد و با روح و روان اش سازگار است.

ازدواج و همسر پردیس منوچهری

به نظر پردیس منوچهری ازدواج نکرده و مجرد می باشد. به محض انتشار هر خبری در مورد ازدواج و همسر پردیس منوچهری در این پست درج خواهد شد.

پردیس منوچهری و پدرش ، عکس پدر پردیس منوچهری

عکس پدر پردیس منوچهری

آغاز فعالیت بازیگری و دلایل بازیگر شدن

به گفته پردیس منوچهری شاید یکی دیگه از دلایل من برای رفتن به حوزه هنر پدرم باشد چونکه پدرم در سال های قبل از جنگ در سینما جوان آبادان فعالیت داشت ولی متاسفانه با آغاز جنگ و بحرانی شدن آبادان مجور به کنار گذاشتن بازیگری شد برای همین از کودکی ذهنم درگیر کاری های هنری و اینکه بتونم اثری خلق کنم شد.

اولش رفتم رفتم سراغ نقاشی ، موسیقی و شعر ... اما نهایتاً در سال 81 تصمیم گرفتم بازیگری را با تئاتر به صورت جدی آغاز کنم و احساس کردم بازیگری همان چیزی است که من بهش نیاز دارم و در من به درستی شکل می کیرد برای همین در سال 1389 در کلاس های بازیگری کارنامه شرکت کردم و مدرک بازیگری را از آنجا گرفتم.

بعد از گرفتن مدرکم ابتدا در 10 فیلم کوتاه بازی کردم که 2 فیلم کوتاه با آقای حسین نمازی بود و سرآغاز آشنایی من با ایشان بود. در آن زمان آقای نمازی فیلم جدیدی بنام آپاندیس در دست ساخت داشت و من را برای نقش زری خسروی انتخاب کرد.

پردیس منوچهری در حال نقاشی کشیدن

عکس پردیس منوچهری در حال نقاشی کشیدن

اولین کار تلویزیونی پردیس منوچهری

سریال حوالی پاییز به کارگردانی حسین نمازی اولین کار تلویزیونی پردیس منوچهری است و کار ساخت این سریال در فروردین 97 به اتمام رسید و در پاییز 97 از شبکه سه سیما پخش شد. او در این سریال در کنار بازیگران مشهوری بنام رویا تیموریان ، لیلا اوتادی و حسین مهری و همچنین در کنار یک بازیگر عرب بنام آن ماری سلامه ایفای نقش کرده است.

هدف اصلی در بازیگری

پردیس منوچهری درباه هدف و اصولی که در سینما و بازیگری دنبال می کند گفت : در وهله اول اخلاق درست و حرفه ای برایم در اولویت است چرا که باید با روح سالم و پاک به بازیگری ، تئاتر و سینما قدم گذاشت و به دنبال لذت از تجربه های متعدد و بازی کردن در نقش آدمایی که هرگز خود آن ها نمی توانم باشم اما از دریچه کوچکی که برای خودم می سازم در وجودشان سرک می کشم و جهان را برای لحظاتی از نگاه آن ها می بینم و این برایم بسیار ارزشمند است و در تکامل شخصیت خود من هم تأثیر بسیاری دارد.

عکس پردیس منوچهری در اکران فیلم آپاندیس ، تصاویر اینستاگرام پردیس منوچهری

عکس پردیس منوچهری در اکران فیلم آپاندیس

الگوی بازیگری پردیس منوچهری

راستش من سعی می کنم در بازیگری خالق یک فرم باشد که مربوط به خود من است. این کار من است و دوست ندارم بازیگر دیگری را تکرار کنم. اما ارادات فراوان به بانو فاطمه معتمدآریا دارم که او خود بازیگر قدرتمند است و من هم تلاش میکنم راه ایشان را بروم.

همچنین ببینید :
بیوگرافی و عکس مونا کرمی
بیوگرافی و عکس مونا کرمی
مونا کرمی در سن 9 سالگی فعالیت هنری خود را با تئاتر شروع کرد و با حضور در ...
بیوگرافی و همسر رضا اکبرپور
بیوگرافی و همسر رضا اکبرپور
رضا اکبرپور سال ها قبل ازدواج کرده و یک فرزند هم دارد. اطلاعات بیشتری در مورد ...
بیوگرافی و عکس جوانه دلشاد
بیوگرافی و عکس جوانه دلشاد
جوانه دلشاد دارای مدارک لیسانس شیمی از دانشگاه رشت و لیسانس کارگردانی ...