خرید موردم وایرلس تی پی لینک یک سیم مدل w8151n

خرید مودم تی پی لینک از فروشگاه سارا ، فروشگاه خرید آنلاین مودم تی پی لینک اصل ، از کجا مودم تی پی لینک بخریم ؟ مزایای خرید مودم تی پی لینک اصل از فروشگاه اینترنتی سارا و نحوه ارسال و قیمت آن

خرید مودم تی پی لینک از فروشگاه سارا

خرید آنلاین مودم تی پی لینک وایرلس دار از فروشگاه سارا

این مدل یکی از پرفروش ترین مدل های مودم تی پی لینک در فروشگاه اینترنتی سارا می باشد که یک مودم روتر به شما می آید. مودم تی پی لینک وایرلس دار w8151n یکی از قدرتمندترین تجهیزات شبکه به شمار می آید و از یک آنتن قدرتمند برای به اشترام گذاری اینترنت و شبکه بهره می برد.

توجه کنید قدرت گیرندگی این مودم 5 دسی بل است که هم اکنون آن را می توانید از فروشگاه های معتبر در ایران چه به صورت حضوری و چه به صورت درب منزل آن را خریداری کنید.در قسمت پشتی این محصول یک درگاه LAN به چشم می‌خورد که از آن برای اتصال به شبکه و اینترنت از طریق کابل RJ-45 می‌توان بهره برد.

مودم تی پی لینک وایرلس دار

توضیحات بیشتر درباره مودم تی پی لینک فروشگاه سارا

در کنار درگاه‌ RJ-45، یک کلید برای راه‌اندازی مجدد مودم و یک کلید WPS برای اتصال سریع و ایمن وجود دارد. در قسمت جلویی این محصول نشان‌گرهای LED قرار گرفته‌اند که می‌توانند اطلاعات بسیار خوبی از وضعیت کارکرد مودم و شبکه به کاربر ارائه کنند. این مودم انرژی خود را از یک آداپتور برق که در جعبه محصول قرار دارد تامین می‌کند. مودم روتر بی‌سیم مدل TD-W8151N تی پی-لینک طراحی بسیار دوست‌داشتنی دارد که تنها تفاوت بین این محصول و نمونه هم نامش، عدم وجود کلید خاموش یا روشن کردن WIFI به همراه تغییراتی در نوع طراحی در این محصول بوده است.

خرید 
موردم وایرلس تی پی لینک یک سیم مدل w8151n

برای خرید این مودم از فروشگاه سارا فرصت را غنیمت شمارید و همین الان ای نمحصول را خریداری کنید.

منبع : http://sarashoping.mihanblog.com/post/1