عکس جوانه دلشاد

جوانه دلشاد در بیستم شهریور 1369 در یک خانواده 5 نفره در رشت متولد شده است. او یک خواهر متاهل بنام جیران دلشاد دارد و تنها برادرش فوت کرده است. جوانه دلشاد دارای مدارک لیسانس شیمی از دانشگاه رشت و لیسانس کارگردانی از دانشگاه تهران می باشد. جوانه دلشاد خیلی زیاد مطالعه می کند و ورزش هم بدمینتون بازی می کند و بازی های تیم پرسپولیس را دنیال می کند.

خانم دلشاد برای شروع فعالیت بازیگری به تنهایی از رشت به تهران مهاجرت کرده است و از جمله بازیگران ایرانی است که با تکیه بر توانایی هاش خودش به این حد موفقیت در عرضه بازیگری رسیده است. او هم اکنون در سریال حوالی پاییز در نقش دختری بنام عاطقه که دوست صمیمی شیوا (مونا کرمی) است مشغول به کار است.

ازدواج و همسر جوانه دلشاد

جوانه دلشاد ازدواج نکرده و مجرد می باشد. به محض انتشار هر خبری در رابطه با ازدواج جوانه دلشاد در این پست درج خواهد شد.

جوانه دلشاد و پدرش ، عکس پدر جوانه دلشاد

جوانه دلشاد در کنار پدرش

عکس مادر جوانه دلشاد ، جوانه دلشاد و مادرش

جوانه دلشاد در کنار مادرش

آغاز فعالیت هنری

جوانه دلشاد همزمان با تحصیل در رشته شیمی در دانشگاه رشت در کلاس های بازیگری فن بیان و بدن شرکت می کند و بعد در سن 20 سالگی فعالیت خود را با تئاتر در شهر رشت آغاز می کند و در سه تئاتر موفق بنام های قتل با طعم ماکارونی ، رازهای پنهانی و سه خواهر چخوف به خوبی ایفای نقش می کند.

با این حال او می دانست که برای موفق شدن در حرفه هنر باید به تهران مهاجرت کند و برای همین تصمیم می گیرد برای تست دادن در سریال قلب یخی مهران مدیری و همچنین دیدار خود او به تهران بیاید و در آنجا دستیار مهران مدیری او را می بیند و بعد از او دعوت می کند تا برای بازی در سریال ویلای من به تهران بیاید.

به گفته جوانه دلشاد برخی کارگردان ها هم که برای تئاتر به رشت آمده بودند به من پیشنهاد بازیگری می دادند اما پدرم مخالف مهاجرت من به تهران بود چون ما علاقه زیادی به همدیگه داشتیم و نمی خواست از هم دور باشیم تا اینکه وقتی به سریال آقای مهران مدیری دعوت شدم پدرم به دلیل علاقه ای که به او داشتند با مهاجرت من موافقت کردند.

سلفی جوانه دلشاد

سلفی جوانه دلشاد

تجربه کار با مهران مدیری

جوانه دلشاد در پاسخ به سوال مجری که کار با آقای مهران مدیری سخت نیست گفتند : اتفاقا فکر کنم خیلی آسون تر از کار کردن با کارگردان های دیگه که من تجربه داشتم بوده و خیلی مهربون و آدم جدی هستند. آقای مدیری به دلیل اینکه خودشون بازیگر هستند بازیگرا را بهتر درک می کنند و برای همین بازیگرا موقع کار با آقای مدیری و گروه خوبشون خیلی احساس راحتی و امنیت می کنند.

به نظرم یکی از خوبی های آقای مهران مدیری این بود که کاملا حرفشو می فهمیدیم چی میخوان و بعضی اوقات نیازی نبود اصلا صحبت کنند و خودشون میذاشتند ما بازی کنیم حالا بعد اگه چیزی بود می اومدن در گوش مون می گفتن که اصلاحش کنیم ولی معمولا همون چیزی که خودمون انچام می دادیم می پسندیدند.

همچنین ببینید :
بیوگرافی شیلا خداداد و همسرش
بیوگرافی شیلا خداداد و همسرش
شیلا خداداد تعریف دکتر فرزین سرکارات را از دوستانش مخصوصاً نیوشا ضیغمی ...
بیوگرافی سحر قریشی و همسرش
بیوگرافی سحر قریشی و همسرش
سحر قریشی در ششم دی ماه 1366 در شهر تهران متولد شد. پدر سحر قریشی ...