پیامک و عکس نوشته های زیبا و عاشقانه غمگین خودخواهی و غرور بیجا در عشق

پیامک غرور

هیچ وقت مغرور نشو

برگ ها وقتی می ریزند

که فکر می کنند طلا شده اند

از آدمای مغرور بدت نیاد

اونا یه زمانی بد جور خرد شدن ...

جملات غرور

چه حماقتی که میرانی ام

و باز احمقانه میخواهمت

چه غرور بی غیرتی دارم من ... !

متن غرور

کوه های غرورم از غم رفتنت آب شده

تا قبل از سیل برگرد ...

سیل که بیاید همه را با خود می برد

حتی خاطراتت را ...

اس ام اس خودخواهی

اشتباه نگیر

وقتی مقصری و معذرت خواهی نمیکنی

اسمش غرور نیست عقده اس

شعر غرور

تمام بدبختی من سر کمی غرور است

اگر آن یکذره را داشتم

اینطور قد خم نمیکردم

بخاطر تو ...

اس ام اس مغرور بودن

همه ی بغض من

تقدیم غرور نازنینت باد

غروری که لذت دریا را

به چشمانت حرام کرد ...

اس ام اس غرور بیجا

سخت ترین انتخاب زندگی ام لحظه ایست

که نمیدانم میان دلتنگی و غرور

به کدام تن دهم ...

اس ام اس شکستن غرور مرد

سلام مرا به غرورت برسان

و به او بگو :

بهای قامت بلندش تنهاییست ...

متن غرور دخترانه

اگه غول چراغ جادو رو داشتم

آرزو میکردم روزی برسه

که هیچ کس بخاطر غرورش

غرور کسه دیگه ای رو نشکنه ...

جملات غرور مردانه

ای کاش آن لحظه که

تقدیم تو شد هستی من

میسپردم که مواظب باشی

جنس این جام بلور است ، پر از عشق و غرور

مبادا روزی بازیچه شود ، می شکند

نوشته های غمگین درباره شکستن غرور

اینقدر خودت رو نگیر

اینقدر با تکبر و غرور با آدم حرف نزن

وقتی کسی به تو ابراز علاقه کرد

فکر نکن که فوق العاده ای

شاید اون کم توقعه

عکس نوشته غرور

عشق با غرور زیباست

ولی اگر عشق را به قیمت

فروربختن دیوار غرور گدایی کنی

اونوقت دیگر عشق نیست صدقه است

متن تیکه دار درباره غرور

خیلی باید بی معرفت باشی

که نفهمی پشت جمله

تنهام نذار من بی تو نمیتونم

چه غروری شکسته شده

به خاطر دوست داشتنت ...

اس ام اس شکستن غرور

آنگاه که غرور کسی را له می کنی

آنگاه که کاخ آرزوهای کسی را ویران می کنی

آنگاه که خدا را می بینی و بنده خدا را نادیده می گیری

می خواهم بدانم

دستانت رابسوی کدام آسمان دراز می کنی

تابرای خوشبختی خودت دعا کنی؟!

همچنین ببینید : اس ام اس باران پاییزیاس ام اس دلتنگی و دوری اس ام اس تنهایی و دلتنگی