عکس بهاره رهنما

بهاره رهنما متولد دهم آذرماه 1352 در روستای هزاره شهر اراک است. پدرش جلال رهنما و مادرش پروین قائم مقامی از بازیگران خوب کشورمان می باشد و به نظر فقط یک خواهر دارد که آن هم در خارج از کشور زندگی می کند.

تحصیلاتش را در رشته ادبیات نمایشی تا مقطع کارشناسی و درشته حقوق قضایی تا مقطع کارشانی ارشد به پایان رسانده است. جالب است بدانید بهاره رهنما در سال 94 به عنوان مانکن لباس برای یک برند چندین کار تبلیغاتی انجام داد. او علاوه بر بازیگری ، داستان نویس ، روزنامه نگار ، سفر دوستی ، نقاله خوان ، کافه و رستوران دار است.

بهاره رهنما و مادرش ، عکس مادر بهاره رهنما ، بهاره رهنما در کنار مادرش پروین قائم مقامی

بهاره رهنما در کنارش مادرش پروین قائم مقامی

ماجرای ازدواج و آشنایی با پیمان قاسم خانی

بدون شک بزرگترین اتفاق زندگی من آشنایی با پیمان بوده است. من بخاطر اینکه جهشی خونده بودم در سال 1370 و در سن 17 سالگی وارد دانشگاه شدم و یک روز موقع بازگشت از دانشگاه در خیابان ولیعر به صورت اتفاقی باهم آشنا شدیم و مثل خیلی از ازدواج ها در ایران ، این آشنایی بعد از دو سال منجر به ازدواج شد و دلایل این ازدواج احساسی و اجتماعی بود.

البته بی تردید بهترین گزینه برای ازدواج با من ، پیمان قاسم خانی بود. چون به قول دوستانم مردان ایرانی نمی توانند زنی مثل من که اینقدر فعال است را تحمل کنند و این پیمان بود که در مقابل من خیلی صبور بود. حاصل این ازدواج دختری بنام پریا است که هم اکنون در عرصه موسیقی فعالیت دارد.

ماجرای طلاق و جدایی از پیمان قاسم خانی

در سال 1395 شایعاتی در مورد پایان زندگی مشترک این دو زوج شنیده می شد تا اینکه بهاره رهنما در مصاحبه اش اعلام کرد که پیمان قاسم خانی قدیمی ترین دوست زندگی من است و ما 25 سال است که باهم دوست هستم و ادامه پیدا نکردن زندگی مشترک مان دلیل بر این نمی شود که دوستی چندین ساله مون لطمه بخورد. بهاره رهنما هیچ وقت در مورد اینکه چرا او و پیمان قاسم خانی از هم جدا شدند؟ و علت این کار چی بود؟ نگفته است. همچنین او بر خلاف خیلی از خانم ها ، بعد از جدایی از پیمان قاسم خانی هیچ وقت در مورد او بد نگفته و همیشه به خوبی از او یاد کرده است.

بهاره رهنما و همسر سابقش پیمان قاسم خانی ، علت طلاق و جدایی بهاره رهنما از پیمان قاسم خانی

بهاره رهنما در کنار همسر سابقش پیمان قاسم خانی

ازدواج مجدد بهاره رهنما با امیر خسرو عباسی

در 4 شهریور 1396 خبر ازدواج دوم بهاره رهنما رسانه ای شد و این خبر خیلی زود تایید شد. در آن زمان انتشار عکس های عروسی دوم بهاره رهنما با شخصی بنام امیر خسرو عباسی موجب شوک هواداران این بازیگر شد.

همسر جدید بهاره رهنما مالک برند آرایشی بهداشتی هاینس و ژاکسیاست می باشد. در واقع باب آشنایی این دو از زمانی که بهاره رهنما مدل تبلیغاتی این برند بود شروع شد و نهایتاً هم منجر به ازدواج شد. خانواده بهاره رهنما در حال حاضر متشکل از همسر جدیدش امیر خسرو عباسی و دخترش پریا قاسم خانی است.

واکنش همسر شاهرخ استخری به ماجرای جدایی از همسرش
واکنش همسر شاهرخ استخری به ماجرای جدایی از همسرش
سپیده بزمی پور با انتشار پستی در صفحه مجازی دخترشان به شفاف سازی ...

بهاره رهنما در 4 شهریور 97 در اولین سالگرد ازدواجشان ، جشن لاکچری گرفت و در این باره نوشت : میدانید مرد که خوب باشد زن بی شک بهترین می شود باور کنید مرد ، زن را می سازد و پشت هر مرد موفق زنی است که خیالش از مردانگی مردش جمع است.

بهاره رهنما و امیر خسرو عباسی ، ازدواج مجدد بهاره رهنما با امیر خسرو عباسی ، عکس همسر جدید بهاره رهنما

بهاره رهنما در کنار همسر جدیدش امیر خسرو عباسی

شغل دوم بهاره رهنما

بهاره رهنما هم مثل خیلی از بازیگران ایرانی رستوران داری را به عنوان شغل دوم خود انتخاب کرده است. او رستورانی بنام گوزن در سعادت آباد تهران باز کرده که در روزهای مختلف در آنجا به نمایشنامه خوانی می پردازد.

بهاره رهنما در این رستوران دست به کار جالبی زده و آن هم استفاده از تابلوهای متغییر بر روی دیوارهای این رستوران است. او هر ماه کارهای هنرمند جوانی را می گیرد و بر روی دیوارهای این کافه نصب می کند و قیمتش را هم زیر آن ها می نویسد تا هرکسی تمایل داشت خریداری کند. او با سود این کار به بچه هایی که درگیر بیماری های خاص هستند کمک می کند.

همچنین ببینید : مهدی سلطانیلیلا اوتادیساره بیات ترانه علیدوستیلیندا کیانی