پیامک ، شعر و جملات زیبا و عاشقانه در مورد دلتنگی و بارش باران و هوای بارانی

پیامک باران و تنهایی

پاییز مرا عاشق میکند

باران عاشق تر

حالا تو بگو

این باران پاییزی با من چه می کند ...؟

عکس نوشته باران ، عکس پروفایل باران ، عکس باران

عکس نوشته های عاشقانه و غمگین باران برای پروفایل

اس ام اس باران بهاری

بغض هایم را به آسمان ، سپرده ام

خدا به خیر کند باران امشب را ...!

متن باران

باران که می بارد

دلم برایت تنگ تر می شود

راه می افـتم بدون چتر

من بـغض می کنم ، آسمان گـریـه ...

جملات بارانی زیبا

باران بهانه ای بود که زیر چتر من تا انتهای کوچه بیایی

کاش نه کوچه انتها داشت نه باران بند می آمد ...

شعر باران

زمانی شعر می گفتم برای غربت باران

ولی حالا خودم تنهاترم

تنهاتر از باران ...

عکس باران

باران همیشه می بارد

اما مردم ستاره را بیشتر دوست دارند

نامردیست آن همه اشک را به یک چشمک فروختن ...

اس ام اس باران و دلتنگی

باران می خواهم …

آنقدر شدید که من و تنهاییم را با خودش بشوید و ببرد

اس ام اس بارش باران

نمک روی زخم است

بارانی که بی تو می بارد ...

متن احساسی در مورد باران

مثل باران های بی اجازه

وقت و بی وقت

درهوایم پراکنده ای

و من بی هوا

ناگهان خیسم از تو !

اس ام اس باران پاییزی

می روم به کجا؟

خودمم نمی دانم

حس بدی ست بی مقصدی !

کاش نه باران بند می آمد

نه خیابان به انتها می رسید

نوشته های کوتاه در مورد باران

وقتی دلم برات تنگ می شه

میرم پشت ابرها زار زار گریه می کنم

پس یادت باشه هر وقت بارون میاد

دل من برات تنگ شده ...

اس ام اس روز بارانی

چه باران ببارد چه نبارد

چه پاییز باشد چه نباشد

چه به روی خود بیاورم چه نیاورم

جای تو همیشه اینجا خالیست ...

اس ام اس باران و تنهایی

باران ببار

ببار بر سر همه آنان که ایستاده اند زیر آسمان تنهایی ها ...

جمله بارانی جدید

اندکی عاشقانه تر زیر این باران بمان

ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت کند

متن ادبی باران

میگویند باران که ببارد ، بوی خاک بلند می شود

پس چرا اینجا ، باران که می بارد

عطر خاطره ها می پیچد ...؟

شعر زیبا در مورد باران

اگر میدونستی چقدر دوستت دارم

برای اومدنت ، بارون رو بهانه نمیکردی

رنگین کمان من

اس ام اس هوای بارانی

بارون و دوست دارم هنوز

چون تو رو یادم میاره

حس می کنم پیش منی

وقتی که بارون می باره ...

پیامک زیبا در مورد باران

دمش گرم ، باران را میگویم

به شانه ام زد و گفت :

خسته شدی

امروز تو استراحت کن

من به جایت می بارم ...

جملات بارانی کوتاه و عاشقانه

باران که بیاید

از من جای کفشی باقی خواهد ماند

و از تو مشتی خاطره ی باران خورده ...

دلنوشته های بارانی

تنها ادامه میدهم در زیر باران

حتی به درخواست چتر هم جواب رد میدهم

میخواهم تنهایی ام را به رخ این هوای دو نفره بکشم

ببار باران من نه چتر دارم نه یار ...

متن عاشقانه زیبا در مورد باران

شیشه پنجره را باران شست

از دل من اما ، چه کسی

نقش تو را خواهد شست؟

اس ام اس باران عاشقانه

چشمهای من از دوریت کنون مثل آسمان بارانیست

ابرها میبارند و آرام میشوند

اما چشمهایم می بارند و بیقرار تر میشوند

کاش تا ابرها آرام نشده اند بیایی

اس ام اس باران ببار

من از تمام آسمان یک باران را میخواهم

از تمام زمین یک خیابان را

و از تمام تو

یک دست که قفل شود در دست من ...

همچنین ببینید : پیامک دلتنگی  پیامک تنهایی پیامک صبح بخیر  پیامک تبریک تولد پیامک عاشقانهپیامک شب بخیرپیامک سالگرد ازدواج