عکس شاهرخ استخری

شاهرخ استخری متولد چهاردهم مهر ماه 1359 در شهر تهران است. او فرزند اول خانواده است و دو خواهر کوچکتر از خودش دارد. شاهرخ استخری به دلیل اینکه پدرش 8 سال در منطقه جنگی خارک مشغول به کار بوده از خدمت سربازی معاف شده است.

در دبیرستان ریاضی خوانده و دوست داشت در دانشگاه رشته هنر و تئاتر را ادامه دهد اما پدرش دوست داشت او در رشته مهندسی تحصیل کند و برای همین سراغ رشته مهندسی صنایع رفت و اکنون فارغ التحصیل همین رشته است.

او بعد از فارغ التحصیلی ، در کلاس های آموزش بازیگری شرکت می کند و پس از آن در چندین فیلم و سریال ایفای نقش کرده است و با بازی در سریال پرطرفدار دلنوازان در سال 88 در کنار سحر قریشی به شهرت رسید.

جدیدترین عکس منتشر شده از شاهرخ استخری و دخترش پناه استخری

عکس جدید شاهرخ استخری در کنار دخترش پناه

ازدواج و همسر

شاهرخ استخری با سپیده بزمی پور ازدواج کرده است. طبق گفته خودش خانواده همسرش ثروتمند نیستند و همسرش از 16 سالگی کف کارخانه کار کرده و روی پای خودش ایستاده است و این ملاک من برای ازدواج با او بود. جالب است بدانید تا به امروز هیچ عکسی از همسر شاهرخ استخری منتشر نشده است.

این زوج در سال 1392 صاحب فرزند دختری بنام پناه شدند و به گفته خودش : دخترم بزرگترین نقطه ضعفم در حال حاضر دخترم پناه می باشد. آینده و اتفاقایی که ممکن است برای او بیفتد موجب ترس و نگرانی من است و همه تلاشم این است که همه چیز برای او به خوبی فراهم باشد.

عکس دختر شاهرخ استخری ، شاهرخ استخری و دخترش

شاهرخ استخری و دخترش پناه استخری

علت عدم انتشار عکس همسر شاهرخ استخری

شاهرخ استخری در آخرین مصاحبه اش درباره اینکه چرا تا به امروز هیچ عکسی از همسرش منتشر نشده است گفت : دلیل اصلی این است که عکس میزاری و فردا می گویند چقدر بهم میایین! چقدر بهم نمایین! چقدر تو از اون سری! چقدر اون از تو سره! پولداره؟ پولدار نیست؟ و خیلی حرفای دیگه ...

البته اشکالی نداره این احساسات مردم کشور برای من جذابه و من حق میدهم که دوست داشته باشند ببینند. طرفدارهای خیلی قدیمی من هم اومدن مغازه و خانمو هم دیدن. به نظر من یه چیزایی شخصیه و یه چیزایی حریمی داره و ما نباید به حریم کسی نفوذ کنیم و این موضوعی ربطی به هنرمند بودن ندارد و کلی اینو میگم این اعتقاده منه شاید غلط باشه شاید اشتباه کنم عذر میخوام.

عکس های جدید شاهرخ استخری ، تصاویر جدید شاهرخ استخری

تصاویر جدید شاهرخ استخری

واکنش همسر شاهرخ استخری به ماجرای جدایی از همسر

شاهرخ استخری این روزها با انتشار استوری های پی در پی حس دلتنگی برای دخترش را با هوادارانش به اشتراک میگذاشت. تا اینکه این پست ها موجب شد شایعاتی در مورد جدایی این هنرمند کشورمون از همسرش در فضای مجازی شکل گیرد و این موضوع با واکنش همسر آقای بازیگر مواجه شد.

سپیده بزمی پور با انتشار پستی در صفحه مجازی دخترشان به شفاف سازی این موضوع پرداخت  :

من و پناه بخاطر انجام یه سری کارای اداری که باید تو زمان مشخص شده ای انجام می دادم اومدیم پیش پدر و مادرم که در خارج از ایران از زندگی می کنند و همسرم حسابی مشغول کار هستند و نتونستند در این سفر ما رو همراهی کنند و برای همین اینقدر دلتنگ هستند. زبونم لال نه ما جدا شدیم نه قراره پناه اینجا بمونه درس بخونه یا زندگی کنیم. من قبل از ازدواجم ایران زندگی نمی کردم و برای همین بعضی وقت ها برای کارای اداری مثل رسیدگی به کارای بیمه ، شهرداری و ... مجبورم بیام اینجا.

ماجرای محرمیت ساره بیات با رضا قوچان نژاد
ماجرای محرمیت ساره بیات با رضا قوچان نژاد
عکسی که من با رضا قوچان نژاد داشتم و در آن عکس دست دور گردن هم انداخته ...

شغل دوم شاهرخ استخری

او هم مثل خیلی از بازیگران دیگر ایرانی شغل دومی برای خود راه انداخته است و اکنون در کنار بازیگری ، گالری جواهراتی بنام سنجاق را باز کرده که در شهرهای تهران و مشهد شعبه دارد.

همچنین ببینید : مهدی سلطانیشیلا خداداد لیندا کیانیترانه علیدوستی