جملات ، متن و عکس نوشته های زیبا و عاشقانه تنهایی

پیامک تنهایی

بس که دیوار دلم کوتاه است

هرکه از کوچه تنهایی ما می گذرد

به هوای هوسی هم که شده

سرکی می کشد و می گذرد ...

عکس نوشته تنهایی ، عکس پروفایل تنهایی ، تنهایی بی تو

عکس نوشته های عاشقانه و غمگین تنهایی و تنها ماندن برای پروفایل

متن تنهایی

به کسی که تنهام گذاشت بگید

این تو بودی که باختی نه من

من کسی رو از دست دادم که دوستم نداشت

اما تو کسی رو از دست دادی که عاشقت بود

دل نوشته تنهایی

فصل ها پشت سر هم می آیند ، می روند

و تمام می شوند اما تمام شدنی نیست

فصل رفتن تو و تنهایی من ...

متن هایی زیبا و عاشقانه درباره تنهایی ، پیامک تنهایی ، شعر و جملات تنهایی

اس ام اس و متن های عاشقانه تنهایی و دوری و جدایی از یار

شعر تنهایی

دو نوع تنهایی داریم

تنهایی که خودتی و خودت

تنهایی که خودتی و خاطراتش

عکس نوشته تنهایی

هی !!

کافه چی !

میزهایت را تک نفره کن

مگه نمی بینی

همه تنهاییم ؟!

جملات تنهایی

تنهایی انتخابم بود

لبخندش اما همه ی معادلات را بهم زد ...

متن هایی زیبا و عاشقانه درباره تنهایی ، اس ام اس تنهایی و دلتنگی

جملات و دل نوشته های زیبا و عاشقانه درباره تنهایی و بغض

عکس پروفایل تنهایی

چرا نگاه می کنی ؟

تنها ندیده ای ؟

به من نخند

من هم روزگاری

عزیز دل کسی بودم

استاتوس تنهایی

هیچکس بعد هیچکس نمرده

ولی خیلیا بعد خیلیا

زندگی نکردن ...

اس ام اس تنهایی عاشقانه

شاید بعد رفتنت من هم بروم

اما رفتن من با رفتن تو فرق می کند

تو به آغوش دیگری ...

من به آغوش دنج تنهایی ...

متن عاشقانه تنهایی و جدایی

خداحافظی ات عجب خرابه ای به بار آورده !

نگاه کن مدت هاست در تلاشند

تا مرا از زیر آوار تنهایی هایم بیرون بکشند …

اس ام اس تنهایی و بیکسی

چرا غم ها نمی دانند که

من غمگین ترین غمگین شهرم

بیا هی دوست با من باش

که من تنهاترین تنهای شهرم

پیامک تنهایی و سکوت

من تنهایی را

با تمام تنهایی هایش دوست خواهم داشت

چرا که به این باور رسیدم :

فقط تنهایی است که

هیچگاه تنهایم نخواهد گذاشت ...

اس ام اس زیبای تنهایی

تو اگر میدانستی

که چی زخمی دارد

خنجر از دست

رفیقان خوردن ...

از من خسته نمیپرسیدی که

چرا تنهایی ...

پیامک تنهایی بی تو

می بخشم ...

کسانی را که هر چه خواستند

با من, با دلم, با احساسم کردند

و مرا در دور دست های خودم تنها گذاردند

و من امروز به پایان خودم نزدیکم ...

نوشته های زیبایی تنهایی و جدایی

بگویید روی سنگ قبرم بنویسند :

اگر تنها نبود ، شاید اینجا قبری نبود …

جملات تنهایی

تو کوچه های شهر

می فهم اینو من

تنهایی

آدمو ولگرد می کنه

مسیج تنهایی

تنهایی یعنی

یه بغض کهنه

یه چشم خیس

یه موزیک لایت

یه فنجون قهوه ی تلخ

و یه پاکت سیگار

نوشته هایی درباره تنهایی

سلام هایی که بوی خداحافظی میدهند ...

بودن هایی که هیچکدام خوشحال کننده نیستند ...

و رفتنی هایی که امید بازگشتی به آنها نداری ...

همه اینها را که جمع کنی به یک کلمه میرسی :

تنهایی !

اس تنهایی عاشقانه

در میان بی کسی هایم انکه تنهایم نگذاشت تنهایی بود

بنازم وفایش را که تنها او وفا کرد

انقدر ماند که تمام زندگیم را فرا گرفت

تنهایی میداند که دیگر هیچکس شریک زندگی من نخواهد شد

متن تنهایی جدید و غمگین

گمان می کردم

می آید می ماند

و به تنهاییم پایان می دهد

آمد رفت و به زندگیم پایان داد

پیامک تنهایی و غم

اینجا جاییست که

وقتی زانوهایت را

از شدت تنهایی بغل میکنی

مردم به جای همدردی

برایت پول خرد می اندازند

اس ام اس بی کسی و تنهایی

آخرین نخ سیگارم

به حرف آمد

مرا نسوزان

تنها میمانی

اس ام اس تنهایی و دلتنگی

تنهایی راه رفتن سخت نیست !

ولی وقتی ما این همه راهو باهم رفتیم

تنهایی برگشتن خیلی سخته ...

شعر زیبا درباره تنهایی

تنهایی من دو نفره است

یا با تو ...

یا با خیال تو ...

اس ام اس جدید تنهایی

تنهایی یعنی ...

اگر هزار بار هم از اول تا آخر

لیست شماره های موبایلت را چک کنی

نتونی یک نفر رو پیدا کنی

که باهاش درد و دل کنی ...

متن جدید تنهایی

من دیوانه نیستم

فقط کمی تنهایم

همین !

همچنین ببینید : اس ام اس صبح بخیر  اس ام اس جدید عاشقانه اس ام اس تبریک ازدواج اس ام اس تبریک تولد