دیدن خواب صحبت کردن با پدر و مادر مرده در خواب ، گرفتن و دادن لباس به مرده ای که سردشه ، گریه کردن مرده از درد و زدن مرده ، زنده شدن دوباره مرده و آمیزش با مرد یا زن مرده در خواب می توانید یکی از خواب های متداول ما باشد. در ادامه ما کامل ترین تعبیر خواب مرده را در بارونک آماده کرده ایم که مشاهده می کنید.


تعبیر خواب دیدن مرده

دیدن و صحبت کردن با پدر و مادر فوت شده در خواب نشانه ترس شما برای از دست دادن آن ها می باشد و شما به دنبال راهی هستید تا با نبودن آن ها کنار بیایید و شما از خواب به عنوان آخرین فرصت خود استفاده می کنید تا با آن ها برای آخرین بار خداحافظی کنید. ابراهیم کرمانی هم مردن پدر و مادر خواب را نشانه بهتر شدن کارها تعبیر می کند.

دیدن برادر ، خواهر ، دوست و خویشاوند مرده که در خواب شما زنده هستند نشانه دلتنگ بودن شما برای آن ها است و شما تلاش می کنید خاطرات گذشته را که با آن ها داشتید یادآوری کنید.

دیدن بچه مرده تان در خواب تنها راهی است که شما دارید تا بچه خود را از طریق خوابتان زنده نگه دارید. همان طور که میدانید از دست بچه برای پدر و مادر غم بزرگی است. شما هنوز این رویا را می بینید چون شما هنوز قبول نکردید که چرا باید بچه تون آنقدر زود از دنیا برود.

ابراهیم کرمانی مردن فرزند در خواب را نشانه ثروتمند شدن تعبیر می کند و جابر مغربی می گوید : اگر خواب ببینی که فرزند خود را کشته ای بدان روزی حلال بدست خواهی آورد.

دیدن جسد و جنازه مرده در خواب نشانه عمر طولانی خواهد بود و اگر آن مرده خونین باشد نشانه مالی است که درست بدست نیامده است و یا ظلمی است که به او روا شده است.


تعبیر خواب صحبت کردن با مرده

محمد بن سیرین می گوید : اگر خواب ببینید که مرده ای با تو صحبت می کند نشانه این است که حال او نزد خداوند نیکو است ولی اگر با تو سخن ناخوش بگوید به خلاف این است و حال او در آن دنیا خوب نیست. حال اگر شما شخص مرده ای را در خواب ببینید و از بپرسید که شما مرده بودید ولی او بگوید نه من زنده ام نشانه این است که احوال آن مرده در آن دنیا خوب است و خداوند از او راضی است.

اگر خواب دیدید که مرده ای از خانواده شما مناظره کرد و یا از شما روی برگردانید نشانه عمل نکردن به وصیت آن شخص می باشد.

حضرت یوسف می گوید : دیدن صحبت کردن با مردگان در خواب نیکو می باشد و سلام کردن به مرده نشانه شادی است. منوچهر مطیعی تهرانی هم می گوید : اگر خواب دیدید که مرده ای شما را دعوت کرد و شما هم همراه او رفتید خواب شما خوب نیست.


تعبیر خواب گرفتن و یا دادن چیزی به مرده

منوچهر مطیعی تهران در این باره می گوید : اگر در خواب لباس خود را به مرده ای دادید خواب شما خوب نیست و نشانه این است که سلامت شما به خطر می افتد و زیان خواهید دید و به آبروی شما هم لطمه وارد خواهد شد. ولی اگر برعکس باشد و شما از مرده لباس بگیرید خواب شما خوب است و نشانه بدست آوردن حرمت ، عزت ، احترام و آبرو است.

و حضرت دانیال می گوید : اگر در خواب از مرده چیزی گرفتید نشانه بدست آوردن منفعت از جایی است که اصلا به آن امید ندارید. و اگر کسی خواب ببینید که از مرده ای طلب آب می کند نشانه فزونی و برکت خواهد بود.

تعبیر خواب پول گرفتن از مرده نشانه این است که آن شخص زکات خود را در این دنیا پرداخت نکرده است.

تعبیر خواب غذا گرفتن از مرده نشانه بدست آوردن روزی حلال است.

تعبیر خواب قرآن گرفتن از مرده نشانه توفیق یافتن طاعت است.


تعبیر خواب گریه کردن مرده از درد

ابن سیرین در این باره می گوید : اگر شخص مرده ای را خواب ببینی که ناله و زاری می کند نشانه این است که آن مرده در زمان حیاتش در این دنیا بدکردار بوده است. و اگر آن مرده از سردرد خود ناله کند نشانه این است که در این دنیا با مردم با تکبر رفتار کرده است و اگر از درد دندان ناله کند نشانه این است که در این دنیا به دیگران فحش و ناسزای فروانی گفته است. اما اگر از درد شکم ناله کند یعنی اینکه آن مرده در این دنیا مال حرام مصرف کرده است. جابر مغربی هم معتقد است : اگر خواب ببینید که مرده ای از درد پشت ناله می کند نشانه این است که آن مرده در زمان حیاتش خیلی زنا می کرده و به پدر و بستگانش خیلی بدی کرده است.


تعبیر خواب زدن مرده

اسماعیل بن اشعث می گوید : اگر خواب ببینید که مرده ای شما را می زند نشانه بدست آوردن سود و منفعت از مسافرت خواهد بود و یا چیزی که از دست دادی دوباره بدست خواهی آورد. و اگر مرده ای را در خواب ببینی که او را کتک میزنی و او هم از کتک خوردن خود راضی است نشانه این است که در آن دنیا به سعادت رسیده است. و اگر خواب ببینید که خودت مرده ای و تو را میزنند نشانه قوت داشتن در دیدن و ایمان خواهد بود. بعضی از تعبیر گران دیگر زدن مرده در خواب را نشانه پرداخت شدن بدهی می دانند.


تعبیر خواب مرده و لباس

محمد بن سیرین می گوید : اگر کسی را که مرده است خواب ببینید که لباس های خوب پوشیده است نشانه این است که آن شخص با ایمان از دنیا رفته است و اگر آن شخص لباس های سفید پوشیده باشد نشانه خوب و نیکو بودن آخرتش است ولی اگر لباس های سیاه پوشیده باشد آخرت بدی دارد و اگر لباس های زرد و کبود پوشیده باشد نشانه گناهکار بودن در زمان حیاتش است.

و اگر در خواب بر تن مرده ای لباس پوشانده ای نشانه این است که به زودی از دنیا خواهی رفت و اگر خواب بینید که لباس خودت را به مرده ای داده ای نشانه دچار شدن به غم و اندوه است و اگر خواب ببینید که مرده ای لباس می فروشد نشانه گران شدن آن نوع لباس می باشد.


تعبیر خواب زنده شدن مرده

ابراهیم کرمانی می گوید : اگر خواب ببینید که مرده اید و دوباره زنده می شوید تعبیرش فوق العاده خوب می باشد و حضرت دانیال هم معتقد است که از گناه توبه خواهی کرد و عمر طولانی خواهی داشت.


تعبیر خواب آمیزش با مرده

آمیزش با زن مرده

ابن سیرین می گوید : اگر خواب ببینید که با زن مرده ای ازدواج می کنی و با او آمیزش کردی نشانه بدست آوردن چیزی از املاک و اموال آن زن می باشد.

امام صادق (ع) می گوید : اگر در خواب با زن مرده ای آمیزش کردی و آب منی از تو بیرون نیامده باشد نشانه این است که خواسته تو برآورده می شود و سود و منفعت بدست خواهی آورد اما اگر آب منی بیرون بیاید تعبیرش بد می باشد. و اگر مادر و خواهر تو از دنیا رفته باشد و در خواب با آن ها آمیزش کنی یعنی اینکه از اموال آن مرده چیزی به تو خواهد رسید.

آمیزش با مرد مرده

ابن سیرین می گوید : اگر زنی خواب ببینید که با مرده ای ازدواج کرده و در خانه آن زن با او آمیزش کرده باشد نشانه این است که اموال آن زن دچار کم و کاست و ضرر و زیان می شود و یا اینکه حال و احوال آن زن دگرگون خواهد شد.

همچنین ببینید : تعبیر خواب گرفتن پول از مردهتعبیر خواب درآوردن دندانتعبیر خواب نگاه کردن خود در آینه تعبیر خواب گرفتن مار