متن , پیامک ، شعر و نوشته های زیبا و عاشقانه تولدت مبارک عشقم

پیام تبریک تولد

در سپیده دم عشق کسی متولد شد

که صدایش آرام تر از نسیم

نگاهش زیباتر از خورشید

دلش پاک تر از آسمان و قلبش زلال تر از آب

و آن تو بودی بهانه قشنگم برای زندگی

تولدت مبارک

متن تبریک تولد

و تو خلاصه ای هستی

از تمام آنچه برای

یک عمر زیستن

نیاز است

تولدت مبارک جانانم

جملات تبریک تولد

امروز روز توست

و من تمام دلتنگیهایم را به جای تو در آغوش می کشم

چقدر جایت میان بازوانم خالیست

تولدت مبارک

متن و پیامک عاشقانه تبریک تولد

روزی که به دنیا آمدی

هرگز نمیدانستی زمانی خواهد رسید

که آرامش بخش روح و روان کسی هستی

که با بودن تو دنیا برایش زیباتر است

تولدت مبارک

استاتوس تبریک تولد

امروز روز میلاد توست

و من در تب در کنار تو بودن میسوزم

من نیستم و تو بی من این روز را جشن خواهی گرفت

و چه بی من ها و بی تو ها این روزها بر ما میگذرد

تولدت مبارک

اس ام اس تولد

عزیزم

از وقتی خانه عشقت پناهگاه خستگی ام شد

اندیشیدم که الهه عشق بهترین را نصیب من کرده است

سالروز تولدت را که قشنگترین روز زندگی ام است تبریک میگویم

متن تولد عاشقانه برای همسر

وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست

و هدیه من به تو نازنین قلب عاشقی است که فقط برای تو میتپد

عاشقانه و صادقانه دوستت دارم و سالروز تولدت را تبریک میگویم

تولدت مبارک

اس ام اس تولدت مبارک

امشب که شب تولدته بهترین ها رو آرزو کن

من هم از خدا همون بهترین ها رو برات آرزو مندم

تبریک دست خالی مرا باسخاوت بی حدت بپذیر

تولدت مبارک

جملات زیبای تولد

روزی که به دنیا آمدی هرگز نمیدانستی زمانی خواهد رسید

که آرامش بخش روح و روان کسی هستی که با بودن تو دنیا برایش زیباتر است

بهانه ی زندگیم تولدت مبارک

شعر و نوشته تبریک تولد

زیباترین چشم انداز تندیس نگاه توست

و قشنگترین لحظه لحظه روییدن توست

سالروز تولدت را با تقدیم یک سبد گل سرخ تبریک می گویم

جملات زیبا و عاشقانه تولد

عزیزم

از وقتی خانه عشقت پناهگاه خستگی ام شد

اندیشیدم که الهه عشق بهترین را نصیب من کرده است.

سالروز تولدت را که قشنگترین روز زندگی ام است تبریک میگویم.

تولدت مبارک همسرم

روز تولدت یهو دیدم داره بارون میاد

خوب که نگاه کردم ، هوا که ابری نبود

اون فرشته ها بودن که گریه می‌کردند

آخه یکی ازشون کم شده بود

بهترین همسر دنیا ، تولدت مبارک

متن و پیام تولدت مبارک برای همسر

عزیزتر از جانم

می‌خواستم زیباترین کلام را برایت بنویسم

اما پنداشتم ساده نوشتن همچون ساده زیستن زیباست

دوستت دارم ، تولدت مبارک

پیام تبریک تولد همسر

همسر عزیزم

تا دیروز نبودی ولی حس بودنت به من شوق زیستن بخشیده

به دنیا آمدی و دنیای من شدی و بهترین صدا تپش قلب توست و بودنت تنها دلیل بودنم

به جای شمع غمهایت را به آتش میکشم و هدیه ام قلبی است کوچک

تو را به روز تولدت تبریک میگویم

همسرت

تبریک تولد زیبا و عاشقانه

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست

که می توان با آن به رنج های زندگی هم دل بست

تولدت مبارک عشقم

زیباترین جملات تولد

همسرم، تنها مونسم

یک باغ گل شقایق تقدیم به تو که بهترینی

سالروز تولدت مبارک

جملات زیبای تبریک تولد

تقدیم به کسی که شکفتن هیچ گلی زیباتر از لبخند او نیست

جشن میلادت بهترین بهانه برای فکر کردن به تو و به یاد آوردن خوبی هایت است

سالروز تولدت مبارک

شعر و متن عاشقانه و زیبای تبریک تولد

گل من تولد تو تولد من است

من تمام طول سال بیدار مانده ام

که مبادا روز تولد تو تمام شود

و من در خواب بمانم و نتوانم به تو بگویم

تولدمان مبارک !

تبریک تولد همسر

گل زیبای زندگیم

اگر برای دنیا یکی باشی

برای من تمام دنیائی

عزیزم تولدت مبارک

تبریک تولد به عشقم

شب میلاد توست

و من همچنان در آرزوی لحظه ای هستم که دستانت را بگیرم

و در چشمانت خیره شوم و با عشق بگویم :

تولدت مبارک

متن تبریک تولد عاشقانه و عارفانه

عزیزم به خاطر همه آرامشی که از تو دارم خدا را شکر میگویم

به پاس تمام خوبیهایت بهترینها را برایت آرزو میکنم . . .

تولدت مبارک

اس ام اس زیبای تبریک تولد

ای تنها دلیل رد کردن هر دلیل و ای تنها بهانه ی آوردن هر بهانه

عاشق مهربانی تؤام ...

برای من بمان و بدان که تو تنها بهانه برای بودنی

تولدت مبارک

پیامک زیبای تولدت مبارک عشقم

ای زیباترین ترانه هستی

بدان که شب میلادت برایم ارمغان خوبیها و زیباییهاست

پس ای سرکرده خوبیها میلادت مبارک . . .

متن و پیامک زیبا برای تبریک تولد به همسر

خوشبختی من در بودن با تو است و روز تولد تو تقدیر خوشبختی من است

تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی

زیباترین گلهای دنیا تقدیم به تو، بهترین عشق دنیا

تولدت مبارک

پیام تبریک تولد برادر

تولدت مبارک

من چه خوشبخت بودم که خدا داداشی چون تو را بهم داد و

تو چه خوشبختی که من الان دارم تولدت را تبریک می‌گویم.

قدر مرا داشته باش داداش

همچنین ببینید : • اس ام اس تبریک سالگرد ازدواجاس ام اس و جملات عاشقانهاس ام اس شب بخیر همسر