دیدن دندان درآوردن ، افتادن دندان و جرم گیری دندانی که درد می کند همچنین پر کردن و کشیدن دندان پوسیده و لق می تواند یکی دیگر از خواب های معمول هر شخصی باشد. در ادامه ما کامل ترین تعبیر خواب دندان را از دیر معبرین بزرگ تعبیر خواب آماده کرده ایم که در بارونک مشاهده می کنید.


تعبیر دیدن دندان در خواب

معبران عقیده دارند که دندان در خواب خانواده و فامیل های تو می باشد به طوریکه دندان های فک بالا به جنس مذکر و دندان های فک پایین جنس مؤنث و زن مربوط می شوند و دندان های جلو نشان از بستگان درجه یک یعنی پدر و مادر, فرزندان, خواهران و برادران آن شخص مربوط می شود.

و دندان های سمت راست در فک بالا نشان از بستگان جنس مذکر پدر و دندان سمت چب در فک بالا نشان از بستگان جنس مذکر مادر می باشد و دندان های فک پایین هم به همین شکل می باشد ولی به جنس مؤنت اشاره دارد.


تعبیر خواب افتادن دندان

خود بینی یکی از عوامل مهم دیدن خواب افتادن دندان می باشد. چون همان طور که میدانید دندان های هر شخص یکی از فاکتورهای مهم در زیبایی و جذاب رسیدن یک شخص می باشد و بعضی اوقات ممکن است شما در مورد جذاب بودن ظاهر خود از چشم دیگران نگران باشید و همین موضوع باعث می شود که شما خواب ببینید دندان تان افتاده است.

طبق تعبیر معبرین افتادن یک دندان در خواب نشانه رسیدن خبرهای بد به گوش شما خواهد بود و افتادن دو دندان در خواب نشانه درگیر شدن در شرایط بد خواهد بود و افتادن سه دندان نشانه وقوع اتفاقات خیلی تلخ خواهد بود و نهایتاً افتادن تمام دندان ها در خواب نشانه مرگ و قحطی در اجتماع می باشد.

شکستن دندان سالم در خواب در اثر ضربه نشان از اتفاق افتادن مرگ و میر و حوادثی تلخ برای شما خواهد بود و اگر خواب ببینید که دندان پوسیده شما بشکست نشان از قرار گرفتن در موقعیت بدی خواهد بود و برنامه های شما نیمه تمام متوقف خواهد شد و به بیماری سخت دچار خواهید شد.


تعبیر خواب دندان در آوردن

اگر خواب ببینید که در کنار دندان شما دندان دیگری درآمده ، اگر از ردیف بالا باشد صاحب فرزند پسر یا خواهر خواهی شد و اگر از ردیف پایین باشد صاحب فرزند دختر و یا خواهر خواهی شد. و اگر دندان از قلب شما روییده باشد خواب شما نشانه مرگ خواهد بود.


تعبیر خواب دندان درد

کندن و درآوردن دندانی که درد می کند نشانه بدست آوردن مال و اموال خواهد بود و اگر دندانی را که درد میکنه کشیده و در درست راست گرفته اید نشانه بدست آوردن سود و منفعت به میزان صد درهم خواهد بود و اگر با دست چب گرفته باشید نشانه بدست آوردن سود به میزان ده هزار درهم خواهد بود و اگر با دو دست گرفته باشید نشانه این است که مال و اموال فراوان نصیب شما خواهد شد.

معبر دیگری می فرماید : اگر در خواب شخصی را که قبلا مرده ببینید با این شرایط که از درد دندان ناله می کند خواب شما نشانه این است که آن شخص در زمان حیاتش, ناسزا و فحش زیادی به دیگران گفته است.


تعبیر خواب جرم گیری دندان

تعبیر خواب مسواک زدن دندان در خواب نشانه تلاش و کوشش فراوان برای حفظ ثروت می باشد و تمییز کردن و جرم گیری دندان توسط دندانپزشک نشانه دفاع از منافع شخصی خود در مقابل افراد مختلف جامعه خواهد بود.

پاک شدن جرم دندان ها در خواب نشانه مبتلا شدن به یک بیماری به صورت مؤقت است و با موفقیت وظایفی که بر دوش شما گذاشته می شود را به پایان می رسانید و اگر شخصی در خواب از تماشای دندان سفید و زیبای خود لذت می برد نشانه این است که وقتی آرزوهای شما بر آورده می شود شما بسیار خوشحال و شادمان خواهید شد.


تعبیر خواب کشیدن دندان

کشیدن دندان توسط دندانپزشک در خواب نشانه مبتلا شدن به بیماری سخت و دردناک خواهد بود و اگر دندان کرسی شما پوسیده شده و درد می کند خواب شما نشانه این است که با همسر خود اختلاف پیدا خواهید کرد و اگر آن دندان کرسی را خودتان و یا پزشک بکشد و بیرون بیاورد نشانه جدا شدن از همسرتان خواهد بود.

تعبیر خواب آینه شکسته
تعبیر خواب آینه شکسته
معبران تعبیر خواب شکستن آینه را نشانه خداحافظی کردن با امید ها و آرزوها ...

کشیدن دندان کرم خورده در خواب نشانه دچار شدن به فقر و تنگدستی خواهد بود و اگر خواب ببینید که یکی از دندان خود را کشیده اید و آن دندان کشیده را گم کردید خواب شما نشانه این است که در کاری وارد خواهید شد که برایتان سودی نخواهد داشت.


تعبیر خواب پر کردن دندان

دیدن خواب پر کردن دندان علامت این است که شما باید مراقب خود باشید تا دچار اشتباه نشوید و معبری دیگری می فرماید : پر کردن دندان توسط دکتر نشانه پیدا کردن اشیاء قیمتی خود پس از نگرانی شدید خواهد بود و پر کردن تعدادی از دندان ها توسط دکتر نشانه درگیری های شدید خواهد بود.


تعبیر خواب دندان مصنوعی

دندان مصنوعی در خواب نشانه سخنان و نقاب های دروغین, پیمان شکنی و وفا نکردن به عهد و پیمان است. معبر دیگری دیدن دندان مصنوعی در خواب را نشانه از دست دادن جذابیت و زیبایی ظاهر و قدم گذاشتن در سن پیری تعبیر می کند.

همچنین ببینید : تعبیر خواب مار