مهران مدیری متولد هجدهم فرودین 1346 در شهر تهران است و پدر و مادرش اصالتاً اراکی هستند. مهران مدیری سه برادر بزرگتر از خودش دارد و سال هاست که ازدواج کرده و یک پسر به اسم فرهاد و یک دختر به اسم شهرزاد دارد پسرش کار آهنگسازی می کند و دخترش در حرفه طراحی لباس فعالیت دارد.

همسر مهران مدیری فارغ التحصیل رشته هنر و ادبیات است و خانه دار و نویسنده است البته فقط برای خودش می نویسد و هیچ وقت دغدغه انتشار نوشته هایش را نداشت اسم فرهاد را همسرش انتخاب کرده و بعد از آن آقای مدیری از این اسم در شخصیت های تلویزیونی استفاده کرده است.

به گفته همسایگان خصوصیات اخلاقی مهران مدیری خیلی شبیه پدرش بود و متاسفانه او پدرش را در اثر سکته قلبی از دست داده است. مهران مدیری در کودکی دوستان زیادی نداشت و همیشه احساس تنهایی می کرد و تنها در اتاقش می نشست و کتاب ها را ورزق می زد و عکس ها و اسم هایش را نگاه می کرد.

مهران مدیری از ریاضیات متنفر است و هنوزم نمی داند که جرا باید درسی مثل ریاضی که به نظرش بیهوده و پوچ ترین درس است وجود داشته باشد و به گفته خودش بالاترین نمره ای که در ریاضیات گرفته 2 بوده است. مهران مدیری دیپلمه است و تحصیلات دانشکاهی اش به دلیل حضور در جنگ عراق ناتمام می ماند و او در سال 2009 در مقاله مجله نیوزویک به عنوان بیستیمن فرد فدرتمند در ایران انتخاب شد و همچنین از دانشگاه لیبرتی آمریکا به پاس انجام فعالیت های هنری و انسانی مدرک دکترای افتخاری به او اهدا کرد.

شهرزاد مدیری, مهران مدیری و دخترش, عکس مهران مدیری و دخترش شهرزاد مدیری

مهران مدیری در کنار دخترش شهرزاد مدیری

آدم غمگینی هستم

از نظر خیلی ها آدم غمگین و تلخی هستم در طول روز غمگینی ام به شادی هایم می چرید زود هم خودش را نشان می دهد و اگر غم به جاهای باریک نکشد چیز خیلی بدی نیست و میتواند باعث خلاقیت هم شود.

شایعه برادر ناتنی

امید سلطانی خواننده مشهور لس آنجلسی در یکی از شبکه های ماهواره ای اعلام کرد که مهران مدیری برادر من هست و ما با اینکه از هم دور هستیم اما باهم رابطه بسیار خوبی داریم ولی این موضوع از طرف مهران مدیری به طور کامل تکذیب کرد و گفت این خبر فقط در حد یک شایعه است و واقعیت ندارد.

فرهاد مدیری, مهران مدیری و پسرش, عکس مهران مدیری و پسرش فرهاد مدیری

مهران مدیری در کنار پسرش فرهاد مدیری

بیوگرافی فرزندان مهران مدیری

فرهاد مدیری متولد هجدهم اردیبهشت 1370 است در هنرستان موسیقی خواننده و برای ادامه تحصیلات به خارج از ایران رفته است. او تیپ ساده و معمولی دارد و اصلا ظاهرش شبیه تیپ هنر نیست و مانند پدش شوخ طبع است و به گفته خودش شوخ طبعی در بین مدیری ها ارثی است و من افتخار می کنم یک مدیری هستم.

عمل های زیبایی لیلا اوتادی واقعیت دارد؟
عمل های زیبایی لیلا اوتادی واقعیت دارد؟
همیشه شایعاتی در مورد اینکه صورت لیلا اوتادی چهره طبیعی او نیست و عمل ...

شهرزاد مدیری متولد 1376 است و تحصیلاتش را در رشته طراحی لباس و مد ادامه داده است و چهره اش شباهت بیش از حدی به پدرش دارد. جالب است بدانید که همه او را به خاطر تیپ ساده و سنگین و باوقارش و چهره بی آرایش تحسین کرده و گفتند که از پدری مانند مهران مدیری و تربیت عالی و خانواده باوقار این چنین فرزندی به بار می آید.

بنه به گفته شهرزاد مدیری تا به امروز تصمیم به بازیگر شدن نداشتم ولی اگر پدرم بخواید برایش بازی کنم این کار را انجام خواهم داد.