زیباترین اس ام اس, متن, شعر و پیامک های عاشقانه و عارفانه زیبا و غمگین شب بخیر برای همسر, دوست و عزیزان را در ادامه مشاهده می کنید.

نوشته شب بخیر زیبا

همه آرام گرفتند و شب از نیمه گذشت

آنچه در خواب نرفت چشم من و یاد تو بود

متن شب بخیر

تو بخواب نازنینم

به جان تمام دلواپسی هایم قسم

که لحظه ای دیده بر هم ننهم

و نگهبان تمام غزل های بر باد رفته باشم

قول می دهم یک مو نیز از سر قاصدک رویاهایت کم نشود

تو بخواب نازنینم ...

پیامک شب بخیر

دنیای بزرگی ندارم

اما همه ی دنیای من تویی

شبت بخیر دنیای من

اس ام اس زیبای شب خوش

وقتی میفهمی عاشق شدی

دوست نداری بخوابی

چون واقعیت شیرین تر از رویاهات شده

جملات شب بخیر عارفانه

بی خوابی شب هایم رابه چه تعبیرکنم؟

که شب آرامش نگاه تو را برایم زمزمه می کند

آرام بخواب که من بی قرارم

بیدارم تا تو آرام بخوابی

اس ام اس شب بخیر غمگین

امیدوارم امشب که میخوابی

قشنگترین و بهترین آدم دنیا رو تو خواب ببینی

ولی سعی کن بهش عادت نکنی

چون من هر شب نمیتونم بیام به خوابت !

شبت به خیر

متن شب بخیر عاشقانه

شبی دیگر سرم را روی بالش می گذارم

به امید اینکه فردا صبح تو بالشم را تکان دهی

شبت رویایی نفسم ...

پیامک جدید شب بخیر برای عزیزان

شب چه حکایت قشنگیست

آدم را وادار به فکر کردن به آنهایی می کند که عزیزند

شعر شب بخیر

ای کاش کنارت بودم تا

زیباترین لالایی عاشقانه را برایت زمزمه کنم

و تو آسمان قلبم را با مهتاب زیبای چشمانت

نور باران کن تا خوابت ببرد

شبت به خیر عزیزم

جملات شب بخیر غمگین

خواب های من

فقط با شب بخیرهایت رنگی می شود

اگر تو شب بخیر نگویی

مطمئن باش که تا خود صبح

خواب های پریشان با من است

شبت آروم عزیزم ...

شب بخیر عاشقانه

ای کاش کنارت بودم

تا زیباترین لالایی عاشقانه را برایت زمزمه کنم

و تو آسمان قلبم را با مهتاب زیبای چشمانت

نور باران کنی تا خوابت ببرد

شبت بخیر عزیزم

شب بخیر عارفانه

همه آرام گرفتند

و شب از نیمه گذشت

آنچه در خواب نرفت

چشم من و یاد تو بود

جملات شب بخیر

تمام رویای من این است که در رویای شبانه تو

جایی داشته باشم

تا شبی رویایی از آن من شود

پیامک شب بخیر زیبا

انتهای شب نگرانی هایت را به خدا بسپار

آسوده بخواب خدا بیدار است

شبتون بخیر

جملات شب بخیر زیبا و عاشقانه

شب است و هوا منتظر باران است،

وقت خواب است و دلم پیش تو سرگردان است

شب بخیر ای نفست شرح پریشانی من

ماه پیشانی من دلبر بارانی من ...

شب بخیر عزیزم

باز صدا می زنم تو را

امشب بازم میسپارمت به اون کسی که

تو دیار بی کسی بین همه دلواپسی

مونس و همدمم بوده

و تو رو به من هدیه داده

شب بخیر گلم

متن شب بخیر زیبا

شبها کنار پنجره بخواب

اینجا خورشید من

بی اذن نگاه تو

طلوع نمی کند

شبت رویایی مهربونم